بهترین زمان برای کاشت ابرو چه زمانی است؟

۱۴۰۱/۰۶/۰۳ - ۱۲:۴۳:۰۵
کد خبر: ۱۳۶۸۳۴۶
بهترین زمان برای کاشت ابرو چه زمانی است؟
وقتی در اینترنت دنبال شرایط کاشت ابرو می‌گردین و می‌خواین اطلاعاتتون رو در رابطه با این روش درمانی افزایش بدین، می‌تونیم این برداشت رو بکنیم که به قدر کافی متوجه اهمیت شکل و مدل ابروها در تعیین زیبایی خودتون شدین.

در اینکه روش‌های زیادی برای کاشت ابداع شده شکی نیست، ولی آیا شما می‌دونین بهترین زمان کاشت ابرو دقیقا چه زمانی هست؟ می‌دونین که چه تکنیکی برای شما مناسب‌تره؟

ما تلاش کردیم در این محتوا تمام اطلاعاتی که برای کاشت مو در ناحیه ابرو لازم دارین رو به شما بدیم، پس در ادامه همراه ما باشین و فراموش نکنین که انتخاب پزشکی باتجربه مهم‌ترین قدمی است که باید برای این عمل حساس بردارید.

Screenshot_20220825-134408_Docs

کاشت ابرو؛ تکنیکی دائمی برای داشتن ابروهایی پرپشت و طبیعی

برخلاف تصور عموم که فکر می‌کنن تاتو و هاشور زدن تنها راه پرپشت نشون دادن ابروهاست، باید بدونین که یک راه دائمی و طبیعی‌تر وجود داره. اگه دلتون می‌خواد ابروهایی طبیعی و زیبا داشته باشین، کاشت مو در ابروها بهترین روشی هست که می‌تونه شما رو به هدفتون برسونه.

احتمالا دیده باشین که در روش هاشور زدن و تاتو مواد شیمیایی که در رنگ گرفتن ابروها به کار می‌روه، چقدر با رنگ اصلی ابرو تفاوت داره و ظاهری مصنوعی ایجاد می‌کنه. همچنین این تکنیک‌ها نیاز به تکرار دارن، به خاطر همین لازمه که بعد از هر تکرار، دوباره درد‌ها و زخم‌هایی که ایجاد می‌شن رو تحمل کنین.

در نظر داشته باشین که شما می‌تونین با در نظر گرفتن بهترین زمان کاشت ابرو، این قدم محکم رو برای همیشه توی زندگیتون بردارین و یک عمر از زیبایی و پرپشت بودن ابروهاتون لذت ببرین. متخصصان در این روش برای کاشت ابرو، از موهایی که نواحی اطراف سر یا کناره‌های گوش وجود داره، استفاده می‌کنن.

شاید جالب باشه که بدونین تکنیک‌هایی که برای کاشت مو در قسمت ابروها به کار میره، همون روش‌هایی هستن که برای کاشت موی سر مورد استفاده قرار می‌گیره. در این روش علاوه بر انتقال موها، فولیکول‌ها هم به ابروها منتقل میشن، به همین خاطره که نتایج کاشت مو در قسمت ابروها دائمی و بسیار طبیعیه. موهایی که به قسمت ابروها منتقل می‌شن، بعد از کاشت یک روند کاملا طبیعی رو طی می‌کنن؛ رشد می‌کنن، بلند می‌شن و بعد از چند وقت نیاز به اصلاح و کوتاهی دارن.

بررسی مهم‌ترین دلایل ریزش ابروها

اینکه دلیل ریزش ابروها چیه رو باید با مراجعه به کلینیک‌های تخصصی و مشورت با دکترهای متخصصشون متوجه بشین. شما می‌تونین با مراجعه به متخصص‌های کلینیک vip علت ریزش موهای ابروهای خودتون رو کشف کنین. پی بردن به دلیل ریزش ابروها خیلی مهمه، چون بعد از کاشت ابرو، موهای جدید هم مثل موهای قبلی یه فرآیند کاملا طبیعی رو طی می‌کنن.

به خاطر همین هر علتی که باعث ریزش ابروها در گذشته شده، می‌تونه روی موهای جدید کاشته شده هم تاثیر بذاره و اونارو دچار ریزش بکنه. به طور کلی می‌تونیم برای علت ریزش ابروها به موارد زیر اشاره کنیم:

  • بالا رفتن سن افراد

  • بیماری‌های عمومی

  • کم کاری یا پرکاری تیروئید

  • آلوپسی آره‌تا

  • تاتو و هاشور زدن (مواد شیمیایی باعث آسیب دیدن فولیکول‌های مو میشه)

  • از دست دادن ابروها بر اثر سوانح سوختگی

  • عفونت

  • برداشتن بیش از انداره ابروها

  • عوامل ژنتیکی

  • اختلال‌های مادرزادی

یکی از اصلی‌ترین دلایل ریزش ابروها، بالا رفتن سن افراد هست. همونطور که می‌دونین با افزایش سن، معمولا مواد مغذی کمتر در بدن جذب میشه و فعالیت سلول‌های بدن کاهش پیدا می‌کنه. همه این موارد در نهایت باعث میشه که خون و اکسیژن‌رسانی به موها، به خوبی انجام نشه و ریزش پیدا می‌کنن.

Screenshot_20220825-134420_Docs

بررسی تکنیک‌های مختلف کاشت ابرو

  • کاشت ابرو به روش FUE

از موقعی که کاشت مو در ناحیه ابروها ابداع شد، مورد استقبال زیادی توسط افراد مختلف در سرتاسر دنیا قرار گرفت. به هرحال داشتن ابروهای پرپشت و در حین حال طبیعی خواسته کوچیکی نبود که متخصص‌ها بخوان سرسری ازش عبور کنن.

شما می‌تونین با در نظر گرفتن بهترین زمان کاشت ابرو، این اقدام حساس رو در یکی از معتبرترین کلینیک‌های زیبایی مثل کلینیک vip، انجام بدین. در ادامه مهم‌ترین روش‌های کاشت مو در ناحیه ابروها رو به شما معرفی می‌کنیم.

  • روش FUT(کاشت نواری)

از این روش می‌تونیم به عنوان یکی از روش‌های قدیمی کاشت مو نام ببریم، اما هنوز هم پرطرفدار و کاربردی هست و توسط متخصصان زیبایی انجام می‌شه. یکی از مهم‌ترین مزیت‌های این روش کاشت مو اینه که موها بعد از کاشت حالت وزوزی پیدا نمی‌کنن. بعد از کاشت ابرو به روش FUT، موهای جدید کاملا در جهت موهای قدیمی قرار می‌گیرن و ظاهری طبیعی و زیبا رو ایجاد می‌کنن.

در این روش جراح موها رو به صورت نواری از پشت گوش‌ها یا موهای روی سر برمی‌داره و ناحیه مورد نظر رو بخیه می‌زنه. گرافت‌های مو خارج می‌شن و در ناحیه مورد نظر که ابروها هست کاشته می‌شن. استفاده ازسوزن‌های مخصوص به جراح کمک می‌کنه که موها کاملا در جهت موهای قبلی قرار بگیرن و ظاهری طبیعی رو ایجاد کنن.

  • روش FUE (غیر جراحی)

یکی دیگه از روش‌هایی که امروزه کاربرد زیادی داره، روش غیرجراحی FUE است. این روش هم برای خانوم‌ها و هم برای آقایان از فواید زیادی برخوردار هست و همیشه از اون به عنوان یکی از بی‌دردسرترین روش‌های جراحی کاشت ابرو نام برده میشه.

در این روش ‌هم موها از ناحیه پشت سر به صورت دانه‌ای برداشته می‌شن و در جای مناسب با استفاده از ابزار حرفه‌ای قرار می‌گیرن. در این تکنیک هیچگونه زخم و خونریزی ایجاد نمیشه و فرد بدون کمترین آسیب ممکن می‌تونه کاشتی موفق رو انجام بده.

در نظر داشته باشین که تمامی روش‌های کاشت مو در ناحیه ابرو، زیر نظر متخصصین باتجربه و ماهر کلینیک VIP قابل اجراست.

کاشت ابرو در چند مرحله انجام می‌شه؟

احتمالا از این موضوع خبر دارین که ابروها چقدر می‌تونن روی زیبایی شما تاثیر بذارن، به خاطر همین خیلی مهمه که تمام مراحل کاشت با دقت تمام انجام بشه. متخصصین ماهر و حرفه‌ای کلینیک  کاشت موی VIP می‌تونن به راحتی تمام مراحل کاشت رو با بالاترین کیفیت ممکن انجام بدن.مراحل کاشت مو در ناحیه ابرو به شرح زیر است:

  • طراحی مدل و شکل ابرو

معمولا متخصصان در این مرحله به مراجعین پیشنهاد می‌کنن که تمام نکاتی که در نظرشون هست رو برای شکل و مدل ابروهاشون بیان کنن و یا مدل مورد انتظارشون رو ترسیم کنن. بعد از اینکه پزشک جراح به صورت کامل از طرح مورد انتظار مراجعه‌کننده آگاه شد، اون رو به شکلی دقیق روی ابروها رسم می‌کنه تا تقارن ابروها به خوبی رعایت بشه.قبل از عمل، شکل دلخواه ابرو خود را برای پزشک طراحی کنید.

ترسیم‌ کردن‌ قبل از عمل کاشت این امکان رو فراهم می‌کنه که هم متقاضی و هم پزشک بتونن تصوری هرچند غیرطبیعی از نتیجه کاشت داشته باشن.

  • تزریق بی‌حسی

عمل کاشت ابرو نیازی به بی‌هوشی کامل نداره. هم در روش‌هایی که جراحیی انجام می‌شه و هم در روش‌هایی که بدون جراحی و خونریزی صورت می‌گیره نیازی به بیهوشی عمومی نیست و با استفاده از بی‌حسی‌های موضعی عمل انجام میشه. این بی‌حسی‌ها به خوبی جلوی احساس درد رو می‌گیرن و در تمام مراحل عمل، تزریق بی‌حسی تنها دردیه که توسط فرد احساس می‌شه.

  • برداشت گرافت‌ها

در کاشت ابرو گرافت‌های مورد نیاز رو معمولا از ناحیه پشت سر، پایین گردن و پشت گوش استخراج می‌کنن. موهایی که از پشت سر برداشته می‌شن ضخیم‌، بلند و معمولا چندتایی هستن، اما موهایی که از پایین گردن یا پشت گوش برداشته می‌شن ظریف‌تر و کوتاه‌ترن. به خاطر همین مسئله برای آقایانی که موهای ابروی ضخیم‌تری به نسبت خانم‌ها دارن، از ناحیه پشت سر فولیکول‌ها رو استخراج می‌کنن و برای خانم‌ها بیشتر از ناحیه گوش و پایین گردن فولیکول‌ها رو برداشت می‌کنن.

  • کاشت گرافت‌ها در محل مورد نظر

بعد از اینکه فولیکول‌ها با استفاده از ابزارهای حرفه‌ای و روز دنیا استخراج شدن، کادر درمانی اون‌ها رو تقویت و آماده می‌کنه برای اینکه در محل مورد نظر کاشته بشن. جراح کل نواحی ابروها رو با استفاده از مواد خاصی، بی‌حس می‌کنه تا در طول کاشت فولیکول‌ها هیچ دردی توسط فرد حس نشه. فولیکول‌ها با استفاده از قلم‌هایی که سوراخ‌هایی بین 5/0 تا 7/0 ایجاد می‌کنن در طرح از پیش تعیین شده ابرو کاشته می‌شن.

مرحله کاشت گرافت‌ها یکی از حساس‌ترین مراحل کاشت مو در ابروها به حساب میاد و در این مرحله هست که تخصص و مهارت پزشک محکی حسابی می‌خوره، چون موهای جدید باید کاملا در زاویه موهای قبلی کاشته بشن تا بتونن ظاهری طبیعی و زیبا ایجاد کنن.

Screenshot_20220825-134428_Docs

بهترین زمان کاشت ابرو چه موقع است؟

بهترین زمان کاشت ابرو بین سنین 24 تا 30 سالگی است .خوشبختانه خبر خوبی که در رابطه با کاشت مو در ناحیه ابروها وجود داره، این هست که این روش درمانی شامل هیچ محدودیت سنی نمیشه و زن و مرد می‌تونن ازش بهره ببرن. بازه سنی که متخصصان برای کاشت در نظر گرفتن از 18 تا 70 الی 80 سالگی هست، اما بیشتر متخصصان بهترین زمان کاشت ابرو رو سنین بالای 24 سال تا 30 در نظر می‌گیرن.

در سنین 24 سال به بعد معمولا الگوی ریزش مو افراد به صورت کامل مشخص می‌شه، به خاطر همین پزشک بهتر می‌تونه با در نظر گرفتن شرایط بهترین کاشت ممکن رو انجام بده و نتیجه فوق‌العاده‌ای رو رقم بزنه.

 برخی افراد تصور می‌کنن که سن مناسب برای کاشت مو در ابروها در خانم‌ها و آقایان متفاوته، اما باید بگوییم که نمی‌توانیم هیچ تفاوتی برای کاشت مو در ناحیه ابرو در مردها و زن‌ها قائل باشیم و همانطور که قبل‌تر هم اشاره کردیم بهترین زمان کاشت ابرو برای مردها و خانم‌ها بین سنین 24 تا 30 سالگی است.

بررسی تفاوت چرخه رشد موهای سر با ابروها

معمولا موهایی که در ناحیه ابروها قرار دارن، از یه اندازه خاصی بلندتر نمی‌شن، همین مسئله نشون میده که چرخه رشد موهای ابرو نسبت به چرخه رشد موهای سر بسیار کمتره. این مورد می‌تونه یکی از چالش‌های بزرگی باشه که پزشک‌ها باهاش در کاشت ابرو مواجه می‌شن.

اگه پزشک، تخصص کافی برای تشخیص ناحیه مناسب برداشت فولیکول‌ها نداشته باشه، فرد با مشکلاتی مثل رشد بی‌‌رویه موهای جدید در مقایسه با موهای قدیمی ابرو مواجه می‌شه.گرافت‌های ابرو باید از نواحی خاصی برداشته شوند.

  • شماره تماس: 44158011-021

  • مشاوره مجازی و رایگان: 09120998715

  • آدرس: ستاری جنوب، بلوار فردوس غرب، خیابان ورزی جنوبی، کوچه هفدهم شرقی، ساختمان پزشکان رامیار، طبقه چهارم

 

آیا برای کاشت ابرو از موهای بدن میشه استفاده کرد؟

کاشت مو در ناحیه ابروها با استفاده از موهای بدن از لحاظ تئوری امکان‌پذیره، اما متخصصان زیبایی توصیه می‌کنن که بهتره از موهای بدن استفاده نشه. چون به هر حال هم گرافت‌هایی که خارج می‌شن ضعیف‌تر هستن و با درصد کمتری در محل دیگه‌ای رشد می‌کنن، هم اینکه ممکنه فر بخورن و ظاهر ابروهارو بهم بریزن.

تعداد گرافت‌هایی هم که برای کاشت مو در ناحیه ابرو نیاز هست معمولا بیشتر از 400 عدد نیست. برداشت گرافت‌ها از پشت گوش شامل 200 گرافت از پشت گوش چپ و 200 گرافت از پشت گوش راست می‌شه که هم با سرعت و هم با دقت بیشتری انجام می‌شه.

محتوای این مطلب تبلیغاتی است و توسط سفارش‌دهنده، تهیه و تنظیم شده است

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز