امگا ۳ و ویتامین D۳ با جذب چندین برابر بیشتر

۱۴۰۱/۰۶/۱۲ - ۱۱:۲۳:۰۱
کد خبر: ۱۳۷۲۱۸۸
امگا ۳ و ویتامین D۳ با جذب چندین برابر بیشتر
شرکت داروسازان سانا فارمد از سال 1397 در کارخانه ی نوآوری آزادی کار خود را آغاز کرده است. هسته ی اولیه ی این شرکت به وسیله ی گروهی از نخبگان داروسازی تشکیل شده است. تمرکز اصلی شرکت دانش بنیان سانا فارمد، تولید داروهای نانو و هازارد در فرم دارویی سافت ژل می باشد. در این راستا این شرکت با بکارگیری علم نوین داروسازی موفق به تولید فرآورده های دارویی و مکمل های تغذیه ای با تکنولوژی های بسیار پیشرفته ار جمله تکنولوژی انتریک کوتینگ و تکنولوژی لیپوزمال شده است.

قبل از آشنایی با این دو محصول استثنایی، کمی در مورد ویژگی های منحصر به فرد آن ها بیشتر بدانید:

معرفی سافت ژل ویتامینD3 لیپوزومال سانا ویوا:

ویتامین D ویتامینی محلول در چربی بوده که به دو فرم ویتامین D2 (ارگوکلسیفرول) که به طور طبیعی در برخی از گیاهان و مخمر ها یافت می شود و ویتامین D3 (کوله کلسیفرول) که به طور طبیعی در حیوانات یافت می شود، وجود دارد. زمانی که پوست بدن انسان در معرض نور خورشید قرار می گیرد، ویتامین D3 تولید می شود. نیاز ویتامین D بدن انسان با هر دو فرم تامین می شود اما مصرف فرم D3 آن به علت بالا بردن بیشتر سطح ویتامین D خون و هم چنین ماندگاری بیشتر آن در بدن، بیشتر توصیه می شود. ویتامین D دارای چندین عملکرد مهم در بدن انسان می باشد;که یکی از حیاتی ترین آن ها تنظیم جذب کلسیم و فسفر و تسهیل عملکرد طبیعی سیستم ایمنی می باشد. دریافت مقدار کافی ویتامین D برای رشد و نمو طبیعی استخوان ها و دندان ها و همچنین بهبود مقاومت در برابر بیماری های خاص مهم است.

لیپوزوم:

لیپوزوم ها ذرات میکروسکوپی ساده ای هستند که در آن ها یک حجم آبی به طور کامل توسط غشایی متشکل از مولکول لیپید(چربی) محصور شده است. د.در سال‌های اخیر، لیپوزوم‌ها به دلیل توانایی آن‌ها در محصور کردن مولکول های آبدوست در هسته آبی و مولکول های آبگریز در دولایه لیپیدی، به عنوان یک سیستم دارورسانی برای هر دو گروه مورد توجه زیادی قرار گرفته‌اند. محصور شدن این مولکول ها درون ساختار لیپوزومی، یک مانع فیزیکی بین آن ها و محیط زیستی ایجاد می کند. از این رو، این مولکول ها از تخریب محیطی محافظت می شوند و پس از رسیدن به روده باریک، که مهم ترین محل برای جذب مواد می باشد، لیپوزوم ها با غشای سلول های روده ادغام شده و ماده محصور شده درون خود را آزاد می نمایند.

فواید دارورسانی ویتامین D3 درون ساختار لیپوزومی ساناویوا:

در علم داروسازی، محصور کردن ویتامین D3 درون ساختار لیپوزومی، تا کنون موثرترین روش برای جذب بهینه ی این ویتامین، شناخته شده است..زیرا لیپوزوم ها مواد مغذی و ترکیبات را در وزیکولهای لیپیدی محلول در چربی محاصره کرده و سبب تشکیل لیپوزوم های محافظت شده در برابر محیط اسیدی معده شده که علاوه بر جذب بیشتر ویتامین D3، به کاهش عوارض گوارشی ناشی از آن که معمولاً با فرم های معمول و رایج ویتامین D3 خوراکی رخ می دهد، کمک می کند.

معرفیسافتژلدارایپوششرودهایامگا3 ساناویوا:

امگا ۳ از خانواده ی اسید های چرب می باشد که بدن انسان به تنهایی قادر به ساخت آن ها نیست، بنابراین بدن ما انسان ها باید امـــگا ۳ مورد نیاز خود را از غذاها یا فرآورده های مکمل دریافت نماید. اسیدهای چرب امگا ۳ موجود در ماهی های چرب، صدف و خرچنگ، شـــامل دو نوع ایکوزاپنتانوئیک اسید (EPA )و اســـید دوکوزاهگزانوئیـــک (DHA (می باشـــند که در هر یک کپسول ژلاتینی نرم ساناویوا اسمارت امگا، ۱۸۰میلی گرم EPA و ۱۲۰میلی گـــرم DHA وجود دارد. از مهمترین فواید اسیدهای چرب امگا ۳ حاوی EPA و DHA می توان به کمک به سلامت قلب و عروق، کاهش فشار خون، کاهش تری گلیسرید، کند کردن رشد پلاک در عروق، کاهش ریتم غیر طبیعی قلب، کاهش احتمال حمله قلبی و سکته مغزی و همچنین کاهش احتمال مرگ ناگهانی قلبی در افراد مبتلا به بیماری قلبی اشاره نمود.

فواید سافت ژل امگا 3 با پوشش روده ای ساناویوا:

یکی از مهم ترین چالش ها در مصرف فرآورده های حاوی امگا-3، احساس نا مطبوع طعم و بوی روغن ماهی پس از مصرف خوراکی می باشد که این امر خود باعث کاهش تمایل بسیاری از مصرف کنندگان، به استفاده از امگا-3 می شود. لذا فرمولاسیون منحصر به فرد ساناویوا اسمارت امگا دارای پوشش روده ای(Enteric Coated) می باشد که از امگا-3 در برابر محیط اسیدی معده محافظت کرده و اجازه ی باز شدن در معده را به امگا-3 نمی دهد. در نتیجه، اسید های چرب امگا-3 به جای باز شدن در معده، در روده ی باریک باز می شوند تا هم جذب بهتری داشته باشند و هم احساس طعم و بوی بد روغن ماهی به مصرف کننده القا نکنند و در نتیجه از بروز عوارض گوارشی ناخواسته پس از مصرف فرآورده های حاوی امگا 3 رایج در بازار(بدون پوشش روده ای)، به طرز چشمگیری جلوگیری می نماید.

 

معرفی سافت ژل ملاتونین پلاس سانا ویوا:

 

یکی از ارکان مهم در سلامتی انسان ها، داشتن خواب کافی و با کیفیت می باشد. خواب با کیفیت با کمک به عملکرد صحیح بدن و مغز، می تواند به بهبود یادگیری، حافظه، تصمیم گیری و حتی خلاقیت شما کمک کند. علاوه بر این، خواب ناکافی با بیشتر بیماری هایی مانند انواع بیماری های قلبی، دیابت و چاقی مرتبط است. متاسفانه در جوامع امروزه، کیفیت و کمیت خواب در پایین ترین حد خود قرار دارد و افراد زیادی از خواب ناکافی و بی کیفیت رنج می برند.

اگر برای داشتن یک خواب با کیفیت و سالم و همچنین بهبود استرس، به یک مکمل خواب طبیعی کمک دارید، مکمل ملاتونین پلاس سانا ویوا را امتحان کنید.

فرمولاسیون ساناویوا ملاتونین پلاس شامل سه جزء ملاتونین، ال-تیانین و ویتامین ب6 می باشد:

ملاتونین یک هورمون طبیعی است که توسط غده صنوبری در مغز تولید شده و سپس در جریان خون آزاد می شود. تاریکی باعث می شود غده صنوبری شروع به تولید ملاتونین کند در حالی که نور باعث توقف تولید ملاتونین می شود. در نتیجه، ملاتونین با تنظیم ریتم شبانه روزی بدن، در تنظیم چرخه طبیعی خواب و بیداری شما نقش دارد.

ال-تیانین یک آمینو اسید قوی است که به طور عمده از چای سبز به دست می آید. ال-تیانین باعث بهبود استرس و ایجاد آرامش بدون احساس خواب آلودگی می شود. ال-تیانین همچنین برای کمک به تمرکز واعمال شناختی مغز، بهبود کیفیت و خواب، استفاده می شود.

ویتامین ب 6 به تولید هورمون‌های سروتونین و ملاتونین کمک می‌کند، که هر دوی این هورمون‌ها برای خواب سالم، آرام و همچنین بهبود خلق و خوی تاثیر گذار هستند.

درباره شرکت:

شرکت داروسازان سانا فارمد از سال 1397 در کارخانه ی نوآوری آزادی کار خود را آغاز کرده است. هسته ی اولیه ی این شرکت به وسیله ی گروهی از نخبگان داروسازی تشکیل شده است. تمرکز اصلی شرکت دانش بنیان سانا فارمد، تولید داروهای نانو و هازارد در فرم دارویی سافت ژل می باشد. در این راستا این شرکت با بکارگیری علم نوین داروسازی موفق به تولید فرآورده های دارویی و مکمل های تغذیه ای با تکنولوژی های بسیار پیشرفته ار جمله تکنولوژی انتریک کوتینگ و تکنولوژی لیپوزمال شده است.

لینک هدف :

https://sanapharmed.ir/

 

محتوای این مطلب تبلیغاتی است و توسط سفارش‌دهنده، تهیه و تنظیم شده است

نظر شما