قیمت آپارتمان در تهران از مادرید پیشی گرفت!

۱۴۰۱/۰۶/۲۷ - ۱۰:۴۰:۴۵
کد خبر: ۱۳۷۸۵۰۵
قیمت آپارتمان در تهران از مادرید پیشی گرفت!
قدیم الایام میگفتند همان اندازه که پول میدهی آش میخوری ولی آیا همینطور است؟ قیمت آپارتمان در تهران به قدری بالاست که شاید برای خرید یک خانه در تهران باید خیلی عمیق فکر کرد و دست به عمل زد.شما می توانید با داشتن یک آپارتمان رویای در خیابان نیاوران صاحب یک خانه در بهترین محله ی تهران شوید، خیابان نیاوران از بهترین محله های تهران محسوب می شود چه در یک خانه ی لوکس در این منطقه ساکن باشید و چه در یک خانه ی قدیمی می تواند ارزشمند باشد.

قدیم الایام میگفتند همان اندازه که پول میدهی آش میخوری ولی آیا همینطور است؟ قیمت آپارتمان در تهران به قدری بالاست که شاید برای خرید یک خانه در تهران باید خیلی عمیق فکر کرد و دست به عمل زد.شما می توانید با داشتن یک آپارتمان رویای در خیابان نیاوران صاحب یک خانه در بهترین محله ی تهران شوید،  خیابان نیاوران از بهترین محله های تهران محسوب می شود چه در یک خانه ی لوکس در این منطقه ساکن باشید و چه در یک خانه ی قدیمی می تواند ارزشمند باشد. با اجاره نشینی در مناطق دیگر شما پول خود را دور می اندازید می توانید به جای دور انداختن پول بعد ها خانه ی خود را بفروشید. بنابراین اگر شما علاقه مند به خرید آپارتمان برای خود و خانواده خود هستید، در اینجا چیزی است که باید بدانید.اگر اجاره کرده اید، خرید یک آپارتمان می تواند بسیار منطقی باشد، چه از نظر مالی و چه در غیر این صورت. با این حال، نحوه خرید یک آپارتمان ممکن است در ابتدا دلهره آور به نظر برسد. هرگز نترسید فقط برای شروع این مراحل را بررسی کنید.

خرید خانه و آپارتمان در نیاوران تهران

خرید خانه در تهران

قبل از خرید، بازار را بررسی کنید تا مطمئن شوید که ارزش مبلغی که می پردازید دریافت خواهید کرد. با مشاور املاک مطمئن صحبت کنید و فروش‌های اخیر در منطقه را بررسی کنید. به توصیه های سازنده یا نماینده آنها اعتماد نکنید. این امر به ویژه در صورتی که قصد خرید آن را دارید بسیار مهم است. یکی از بهترین مشاوران در زمینه خرید و فروش ملک، املاک تخصصی آکس هوم در منطقه یک است.

یادگیری نحوه خرید یک آپارتمان می تواند اعتماد به نفس شمارا بیشتر کند. با این حال، به دلیل پیچیدگی فرآیند، برای سرمایه گذاران با تجربه بهترین کار را دارد. اگر خرید مجتمع آپارتمانی سرمایه گذاری مناسبی برای شماست، با انتخاب نوع ساختمان برای خرید، مشاهده آپارتمان های برای فروش و ارزیابی املاک بالقوه شروع کنید. هنگامی که یک ساختمان آپارتمانی سودآور پیدا کردید و بودجه دریافت کردید، می توانید سرمایه گذاری جدید خود را خریداری کرده و ببندید.

خرید آپارتمان در کدام منطقه؟

برای خرید آپارتمان در تهران بسته به بودجه ی خرید شما دارد، اگر به دنبال یک خرید ایده آل و همچنین دنبال سرمایه گذاری بسیار خوبی هستید منطقه 1 تهران می تواند گزینه ی مناسبی باشد علاوه بر آن می توانید یکی از محلات مناسبی که طرفداران زیادی دارد را برای خرید خانه انتخاب کنید مانند محله ی نیاوران، این محله از قدیمی تیرین و لوکس ترین محله های تهران محسوب می شود.

خانه در نیاوران

نیاوران در شمالی ترین قسمت تهران از عیانی ترین محله های منطقه 1 تهران محسوب می شود. این محله عیان نشین نزدیک به کوهپایه های کلک چال قرار دارد این محله ی خوش آب و هوا، دارای بسیار زیادی طرفدار برای خرید خانه و آپارتمان یا سکونت در نیاوران  می باشد.

این محله از محله های قدیمی تهران است که مکان های دیدنی و تاریخی، جذابی دارد. محله ی تاریخی نیاوران خانه های لوکس و زیبایی دارند که مردم برای خرید آپارتمان در این محله در هر کوچه ای می توانند  خانه ی لاکچری خود را پیدا کنند و هم خانه های نوستالژی بسیاری را، در این محله می توانید باب سلیقه ی خود پیدا کنید.

محله های معروف در نیاوران

در محله ی نیاوران خیابان های معروفی قرار دارد می‌توان به خیابان های زیر اشاره کرد این محلات نسب به دیگر از محلات نیاوران قیمت بالاتری دارند و همچنین نسبت به محله های دیگر نیاوران آپارتمان‌های لوکس بیشتر مشاهده می‌شود به همین منظور متقاضیان خرید خانه در نیاوران باید نسبت به دیگر محلات بودجه ی بیشتری پرداخت کنند.

  • منظریه
  • جماران
  • دزاشیب
  •  خیابان مژده
  • خیابان یاسر
  • کاشانک

خرید آپارتمان در نیاوران

همانطور که در شروع این مقاله نیز بیان شد در ابتدا به ساکن باید بررسی نمایید که آیا خرید خانه در این منطقه می تواند به صرفه باشد و یا خیر در مدت زمان مشخصی امکان بازشگشت سرمایه شما فراهم می شود!؟ این استراتژی سرمایه گذاری را ارزیابی کنید و مطمئن شوید که برای اهداف سرمایه گذاری املاک شما منطقه ی نیاوران و یا منطقه 1 تهران مناسب است. شما باید با درک روشنی از دلایل خود برای خرید آپارتمان در نیاوران تهران، و همچنین خطرات، مزایا، امور مالی، مدیریت و نیازهای نگهداری ملک را بررسی کنید و سپس اقدام به عمل نمایید.

جدول قیمت خرید آپارتمان در نیاوران

بیاید در خیابان های نیاوران قدیمی بزنیم و نگاهی به قیمت های به روز آپارتمان در گوشه کنار نیاوران بیندازیم. 

قیمت به روز آپارتمان در نیاوران تهران

مزایا خرید آپارتمان در نیاوران

ساختمان‌ های محله ی نیاوران نسبت به مناطق دیگر تهران بسیار لوکس تر می باشند و استانداردهای بیشتری بهره می برند، زیرا برای ساخت خانه های نیاروان از متریال اولیه مناسب تری استفاده شده است و همچنین این منطقه بسیار خوش آب و هوا می باشد دسترسی بسیار مناسبی به اطراف تهران دارد و در کوهپایه های کلک چال شکل گرفته است.

معایب خرید آپارتمان در نیاوران

از معایب خرید آپارتمان می توان به قیمت خانه خانه ها نیاوران اشاره نمود که نسبت به دیگر نقاط تهران چیزی حدود 2 برابر گران تر است اما نسبت به مزایایی که دارد این مبلغ می تواند بسیار به صرفه تر از آن چیزی که می پردازید باشد.

نکاتی که برای  هم باید بدانید.

اگر تصمیم گرفته اید که خرید آپارتمان در نیاوران گزینه ی مناسب و خوبی برای شماست. باید به برخی نکات در زمان خرید توجه نمایید در قدم اول این است که با با تمام محله های نیاوران آشنا باشید و خیابانی را برای خرید آپارتمان انتخاب کنید که از لحاظ دسترسی بسیار مناسب تر باشد و نزدیک به محل کار شما شکل گرفته باشد.

موضوع بعدی که بسیار مهم است این است که آپارتمان های خیابان نیاوران از تنوع بسیار زیادی برخوردار است، شما کدام یک را می خواهید آپارتمان های نوساز، خانه های قدیمی و نوستالژی خانه هایی که تغییر کاربری داده، آپارتمان های باغی یا همان ویلایی و...

و موضوع آخر مشاور املاک امین می باشد، پیشنهاد ما برای خرید خانه در نیاوران مشاور املاک آکس هوم می باشد، مشاور املاک آکس هوم بیش از 10 سال است که در این منطقه بسیار سابقه خرید و فروش ملک را دارد. با مشاور برتر و صبور که شما را در امر خرید و فروش آپارتمان در محله ی نیاوران می توانند راهنمایی کنند. در جدول زیر نیز میتوانید اطلاعات دقیقی از قیمت های خرید آپارتمان در نیاوران را ببینید. همانطور که مشاهده میکنید قیمت خرید یک آپارتمان لوکس و نوساز در شمال کاخ به سمت خیابان امیر یا خداوردی، زینعلی و شفیعی متری 170 تا 200 میلیون تومان است این در حالی است که قیمت ملک کلنگی و یا بنای ده ساله از متری 75 میلیون شروع میشود. حال خودتان حساب کنید که تقریبا یک آپارتمان 60 متری چند در می آید!

قیمت آپارتمان نوساز و قیمت آپارتمان قدیمی در نیاوران با املاک آکس هوم

 

محتوای این مطلب تبلیغاتی است و توسط سفارش‌دهنده، تهیه و تنظیم شده است

نظر شما
نظرات
علیرضا مختاری
|
-
|
۱۰:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۷
0
0
من خیلی دوست دارم یه همچین خونه ای تو همچین محله با کلاسی داشته باشم
ستاره اقایی
|
-
|
۱۰:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۷
0
0
ادم برجای نیاورانو که میبینه از زندگی سیر میشه میگه چرا من نباید الان یکی از این برجارو داشته باشم واقعا وضع بدیه
خادمی
|
-
|
۱۰:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۷
0
0
ممنون ازتون بابت مطالب مفیدتون واقعا نسبت به سایت های دیگه همه چیز روشن تر و واضخ تر توضیح داده شده بود
خادمی
|
-
|
۱۰:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۷
0
0
ممنون ازتون بابات این مطالب نسبت به بقیه سایت ها خیلی پر محتوا تر بود و بهتر توضیح داده شده بود همه چیز روشن و شفاف بود
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز