قیمت تولید محتوا در سایت codoseo ارزان شد!

۱۴۰۱/۰۶/۲۸ - ۱۱:۴۷:۳۹
کد خبر: ۱۳۷۸۹۹۷
قیمت تولید محتوا در سایت codoseo ارزان شد!
آیا شما هم در حال پیدا کردن یک شرکت مناسب برای سفارش تولید محتوا خود هستید؟ قطعا یکی از مهم‌ترین مواردی که‌ برای یک تولید محتوای مناسب در نظر گرفته می‌شود، قیمت آن است. قیمت تولید محتوا برای هر شرکت متفاوت است و بر اساس سیاست‌هایی که خود شرکت در نظر می‌گیرد، تعیین می‌شود. با codoseo در ادامه این مطلب همراه باشید تا قیمت تولید محتوا و مزایای استفاده از شرکت ارزان تولید محتوا را بررسی کنیم.

آیا شما هم در حال پیدا کردن یک شرکت مناسب برای سفارش تولید محتوا خود هستید؟ قطعا یکی از مهم‌ترین مواردی که‌ برای یک تولید محتوای مناسب در نظر گرفته می‌شود، قیمت آن است. قیمت تولید محتوا برای هر شرکت متفاوت است و بر اساس سیاست‌هایی که خود شرکت در نظر می‌گیرد، تعیین می‌شود. با codoseo در ادامه این مطلب همراه باشید تا قیمت تولید محتوا و مزایای استفاده از شرکت ارزان تولید محتوا را بررسی کنیم.

 

قیمت تولید محتوا بر چه اساس محاسبه می شود؟

در بالا بیان کردیم که شرکت‌های تولید محتوای بسیاری وجود دارند که هر کدام برای انجام عمل تولید محتوا در هر زمینه، هزینه‎ای را دریافت می‎کنند. حال سوال بسیاری از کسانی که سفارش تولید محتوا را به این سایت‌ها می‌دهند این است که قیمت تولید محتوا چطور محاسبه می‎شود. همان‌طور که می‌دانید، محتوایی که در سایت قرار می‌گیرد به صورت متنی است که اغلب معرفی یک محصول، کسب و کار، مقاله یا رپرتاژ است.

 تعداد کلمات این محتواها در ابتدای سفارش باید مشخص باشند. هم‎چنین تخصصی بودن یا نبودن نیز باید توسط مشتری بیان شود. بر اساس این اطلاعات قیمت تولید محتوا به صورت پایه بر اساس تعداد کلمات محاسبه خواهد شد. با این حال عوامل دیگر نیز بر این قیمت تاثیر می‌گذارند.

 به طور مثال اگر متن سئو شده تحویل داده شود باید برای آن عنوان نویسی و کلمات کلیدی انتخاب شود. هم‌چنین تعیین استراتژی محتوا به همراه فوری بودن یا نبودن آن نیز بر این قیمت تاثیرگذار است. تقریبا تمامی شرکت‎های تولید محتوا این عوامل را برای سفارش تولید محتوا در نظر می‌گیرند.

البته شرکت‎های بزرگ  مانند کدُ سئو برای محتواهای خود بسته یا پلن در نظر گرفته‎اند. این پلن‌ها به صورت پکیج‌هایی هستند که خدمات متفاوت در آن‌ها وجود دارد. اگر شما سفارش تولید محتوا بالای 10 عدد داشته باشید می‌توانید از این پکیج‎ها انتخاب کرده و محتوایی با قیمت مقرون به صرفه دریافت کنید.

با این حال قبل از اینکه برای انجام تولید محتو سایت خود اقدام کنید، سعی کنید تمامی شرکت‌های سرشناس که در نتایج گوگل اول ظاهر می‎شوند را بررسی کنید و نمونه کارها به همراه قیمت‌ها را تماشا کنید. به این صورت می‌توان شرکت مناسب را پیدا کنید.

چرا قیمت تولید محتوای یک سایت ارزان می شود؟

چرا قیمت تولید محتوای یک سایت ارزان می شود؟

گاهی اوقات ممکن است تعدادی از سایت‌های تولید محتوا مانند codoseo تصمیم بر ارزان‎تر شدن قیمت تولید محتوا خود بگیرند. در این حالت ممکن است عده‌ای از افراد تصور کنند که این کار به علت پایین بودن کیفیت خدمات است. با این حال باید در اینجا اذعان کنیم که این ارزان شدن ارتباطی با پایین آمدن کیفیت خدمات ندارد.

در این حالت شرکت سعی می‌کند تا با بررسی راه‌حل‌ها و کسب و کارها قیمت‌ها را به گونه‎ای تنظیم کند تا تمامی برندها و مشاغلی که نیاز به تولید به محتوا دارند بتوانند از خدمات در این زمینه استفاده کنند و سفارش تولید محتوا خود را ثبت کنند. این ارزان شدن‌ها گاه به صورت بسته‌های تخفیفی که در بالا به آن‌ها اشاره کردیم خود را نشان می‌دهند.

 گاه نیز ممکن است بر روی تمامی تعرفه‌ها اعمال شوند. البته ممکن است برای کسانی که اولین بار از سایت محتوایی را سفارش می‌دهند، تخفیفی بیشتر در نظر گرفته شود. البته برای تمام محتواهای ارزان شده تمامی امکانات قبلی مانند سئو شدن متن نیز در نظر گرفته می‎شود. پس اگر واژه ارزان را برای قیمت تولید محتوا شنیدید، به استراتژی متفاوت شرکت در این زمینه فکر کنید.

استفاده از محتوای ارزان چه مزایایی دارد؟

حال که از اعتبار قیمت تولید محتوا ارزان اطمینان پیدا کردید و با نحوه قیمت گذاری نیز آشنا شدید، نوبت به آن می‎رسد تا از مزایای محتوای ارزان قیمت آشنا شوید. این مزایا گاه بسیار برای کسب و کار یا خدمات ما مناسب است و کمک به سزایی را برای ما انجام می‌دهد. مزایای تولید محتوای ارزان به شرح زیر است:

  • قیمت تولید محتوا پایین باعث ذخیره شدن مقداری از بودجه ما و مصرف آن در دیگر وجوه کسب و کار و بازاریابی می‎شود.
  • یک محتوای ارزان و با کیفیت اعتماد ما را نسبت به شرکت تولید محتوا جلب کرده و امکان ادامه همکاری در طولانی مدت را دارد.
  • محتوای ارزان این امکان را به ما می‌دهد تا تقویم محتوایی با تعداد بیشتر محتوا به صورت سئو شده داشته باشیم. این باعث به روز بودن سایت و بالا رفتن بازدید آن می‎شود.
  • محتوای ارزان امکان ایجاد پلتفرم‌های دیگر برای بازاریابی را به ما می‌دهد. شما می‌توانید همزمان از محتوای اینستاگرام ارزان استفاده کنید و در این پلتفرم بازاریابی انجام دهید.

تنها عیبی که برای محتوای ارزان وجود دارد موضوعی است که در بالا به آن اشاره کردیم که ممکن است باعث عدم اطمینان اولیه شود. شما می‌توانید قبل از شروع هر کاری به سایت شرکت مربوطه مراجعه کنید. سپس از بخش نمونه کارها، قبل از اینکه سفارشی را ثبت کنید، نمونه محتوا را تماشا کنید. سپس می‌توانید بهتر در این زمینه تصمیم بگیرید و با طرز بیان و نحوه نوشتار محتوا نیز آشنا می‎شوید.

آیا قیمت تولید محتوای فریلنسری ارزان‌ تر از شرکتی است؟

در کار تولید محتوا و سئو عده‌ای از افراد به صورت فریلنسر فعالیت می‌کنند. یعنی وابسته به شرکت نیستند و خود به صورت مستقل کار تولید محتوا را انجام می‌دهند. عده‌ای بر این تصور هستند که ممکن است قیمت تولید محتوا برای این افراد کمتر از شرکت باشد. گاهی اوقات ممکن است این نظریه درست باشد و فریلنسر قیمت کمتری را از شرکت دریافت کند. اما در بیشتر مواقع این قیمت‌ها با هم برابر است.

اما شما می‌توانید سفارش بیشتری از تولید محتوا را به یک شرکت بدهید و در ازای آن قیمت کمتری را نسبت به فریلنسر پرداخت کنید. با این حال باز هم تصمیم‌گیری برای انجام این کار بر عهده خود شماست و فقط باید این مورد را در نظر داشته باشید که نمونه کارهای شرکت را با فریلنسر مقایسه کنید.

چطور از codoseo محتوای ارزان سفارش دهیم؟

چطور از codoseo محتوای ارزان سفارش دهیم؟همان‎طور که در ابتدای مقاله ذکر کردیم، قیمت تولید محتوا در codoseo ارزان شده است. برای دسترسی به محتوای ارزان سایت کدُ سئو باید نام این شرکت به فارسی یا انگلیسی را در گوگل وارد کنید. سپس اولین نتیجه که سایت این شرکت است را انتخاب کنید. صفحه نخست نمایش داده خواهد شد.

برای مشاهده قیمت های تولید محتوا به لینک زیر مراجعه فرمایید :

https://codoseo.net/Order_Content/content-production-price

از گزینه‌هایی که در صفحه وجود دارند، در صورت لزوم درخواست مشاوره را انتخاب کنید. در این صورت کادری برای شما باز خواهد شد که در آن نام و نام خانوادگی و مشخصات دیگر مانند ایمیل و شماره تماس خود را وارد می‌کنید. در اسرع وقت مشاورین حاذق کدُ سئو با شما تماس گرفته و مشاوره درباره سفارش تولید محتوا را با شما انجام خواهند داد. بعد از مشاوره باید در سایت ثبت نام کنید. برای ثبت نام نیز پشتیبانی آنلاین و فیلم آموزشی موجود است.

سپس دوباره به صفحه نخست برگشته و گزینه تولید محتوا را انتخاب کنید. با کلیک بر روی گزینه ثبت سفارش وارد قسمت محاسبه هزینه و تعرفه‌ها خواهید شد. بر اساس نیاز پلن مورد نظر خود را از پایین صفحه انتخاب کنید. البته اگر تعداد محتوا زیر 10 عدد است به صورت عادی در قسمت بالای صفحه مشخصات محتوای خود را وارد کنید.سپس ثبت سفارش را انجام داده و مبلغ را واریز کنید. محتواها در مدت زمان مشخص شده به شما تحویل داده خواهند شد.

منبع : https://codoseo.net/

محتوای این مطلب تبلیغاتی است و توسط سفارش‌دهنده، تهیه و تنظیم شده است

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز