رییس سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان:

تکمیل زنجیره رصد توزیع مرغ در استان زنجان

۱۴۰۰/۰۴/۰۱ - ۱۵:۳۳:۲۰
کد خبر: ۱۱۹۶۸۱۶
تکمیل زنجیره رصد توزیع مرغ در استان زنجان
رییس سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان زنجان اعلام کرد: با رصد توزیع مرغ از کشتارگاه تا واحدهای صنفی ، زنجیره رصد توزیع مرغ تکمیل و مانع خروج مرغ از استان گردید.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛  مهندس ناصر فغفوری گفت: با توجه به الزام ثبت نام کلیه واحدهای صنفی عرضه کننده مرغ ، تخم مرغ و ماهی فروشان در سامانه جامع تجارت و نیز ثبت اطلاعات صدور فاکتورهای فروش مرغ توسط کشتارگاه ها در این سامانه ، از هرگونه خروج مرغ بدون شناسنامه از استان جلوگیری می گردد.
وی یادآور شد: بر این اساس اتحادیه مرغ ، تخم مرغ و ماهی فروشان در شهرستان های سطح استان موظف اند کلیه فروشندگان مرغ گرم را ملزم به ثبت نام در سامانه جامع تجارت نمایند.
این مقام مسئول افزود: همچنین کشتارگاه های استان باید فاکتور فروش تحویل مرغ را که به عاملین حمل یا توزیع کنندگان عمده مرغ تحویل می دهند در سامانه جامع تجارت ثبت و از تحویل مرغ به واحدهای صنفی که در سامانه مذکور ثبت نام ننموده اند خودداری نمایند.
رییس سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان تصریح کرد: در این راستا باید کلیه رانندگان حمل مرغ ، اپلیکیشن مربوطه را از اداره پست دریافت و نصب نمایند ، تا در زمان تحویل مرغ به واحدهای صنفی اطلاعات لازم را ثبت نمایند.
فغفوری خاطر نشان ساخت : خوشبختانه صنوف مربوطه طی روزهای گذشته همکاری خوبی در این راستا داشته اند به طوری که از 230 واحد مرغ فروشی تاکنون 181 واحد در سامانه جامع تجارت ثبت نام نموده اند.
وی اظهار داشت: هم اکنون این طرح به صورت پایلوت در 5 استان از جمله استان زنجان در حال اجراست که پس از اتمام در سطح کشور اجرایی خواهد شد.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز