فرماندار طارم:

مقام اول کشوری در تولید زیتون افتخار طارم است

۱۳۹۶/۱۱/۲۱ - ۰۲:۰۹:۴۴
کد خبر: ۶۷۵۱۱۲
مقام اول کشوری در تولید زیتون افتخار طارم است
قبل از انقلاب عمده محصول تولیدی گندم بود و تنها 1000 هکتار باغ زیتون در طارم وجود داشت ولی امروز سرمایه گذاری نظام و همت مردم 450 هزار تن انواع محصولات کشاورزی در منطقه تولید و به فروش می رسد.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان:

فرماندار شهرستان طارم عنوان کرد؛ مقام اول کشوری در تولید زیتون افتخار طارم است و در سایه تلاش و همت جوانان و کشاورزان توانمند شهرستان محقق شده است.

 علی باقری در مراسم جشن انقلاب و افتتاحیه پروژه های بخش مرکزی که در روستای تشویر با حضور وقف چی نماینده مردم شهرستان های زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی ، موسوی معاون سیاسی امنیتی استاندار زنجان، و تعدادی از مدیران کل استان و مسئولین شهرستانی و اهالی روستا برگزار گردید اظهار داشت: امروز در حالی وارد 40 سالگی انقلاب می شویم که خدمات نظام جمهوری اسلامی در جای جای ایران به وضوح ملموس است.

وی گفت: خدمات نظام در شهرستان طارم برجسته بوده و توسعه اقتصادی را مهمترین خدمت نظام در طارم است.

باقری ادامه داد: قبل از انقلاب عمده محصول تولیدی گندم بود و تنها 1000 هکتار باغ زیتون در طارم وجود داشت ولی امروز سرمایه گذاری نظام و همت مردم 450 هزار تن انواع محصولات کشاورزی در منطقه تولید و به فروش می رسد.

فرماندار طارم توسعه راه های ارتباطی، توسعه گازرسانی و صنایع تبدیلی را از اولویت های مهم شهرستان برشمرد و تصریح کرد: اگر این مشکلات برطرف شود، توسعه شهرستان با سرعت بیشتری طی خواهد شد.

باقری افزود: روستای تشویر به جهت مرکزیت و تلاش و کوشش مردم یک منطقه درحال توسعه در طارم است و مردم این روستا در تولید، فرآوری و تجارت محصولات بویژه سیر و زیتون حضور فعال دارند.

این مقام مسئول پیگیری مستمر تکمیل راه های ارتباطی در دست ساخت شهرستان، افزایش گازرسانی از 10 درصد در آغاز دولت یازدهم به 100 درصد شهری و 80 درصدی روستایی را از جمله اقدامات انجام شده عنوان نمود.

وی درخصوص ایجاد ناحیه صنعتی روستای تشویر گفت: با پایان اخذ استعلامات در سال 96، اراضی جهت احداث سایت کارگاهی و بازارچه عرضه محصولات در سال 97 به متقاضیان واگذار خواهد شد.

فرماندار طارم همچنین به ارائه خدمات بهداشتی و درمانی در این روستا اشاره نمود و گفت: بهره برداری از یک خانه بهداشت و درمانگاه در حال ساخت روستا از جمله خدمات ارائه شده در این حوزه است.

مقام عالی دولت در شهرستان از تخصیص 5میلیارد و 100 میلیون تومانی اعتبار به دهیاریهای طارم خبر داد و گفت: با افزایش اعتبارات، خدمات رسانی به روستاها بیشتر خواهد شد.

فرماندار طارم پیگیری حل مشکل آب شرب، تخصیص اعتبار جهت تکمیل مدرسه نیمه کاره، اجرای مستمر طرح هادی و تخصیص اعتبار و مکان یابی مجموعه ورزشی روستا را از اقدامات انجام شده جهت محقق کردن خواسته های مردم روستا عنوان نمود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز