در بازی های پارالمپیک زمستانی کشورم را سربلند می‌کنم؛

قلی‌فلاح: حضور در پارالمپیک زمستانی کوچک ترین خدمتم به نابینایان است

۱۳۹۶/۱۲/۱۲ - ۰۸:۵۴:۰۸
کد خبر: ۶۸۳۹۷۵
قلی‌فلاح: حضور در پارالمپیک زمستانی کوچک ترین خدمتم به نابینایان است
پرچمدار بازی های پارالمپیک زمستانی معتقد است با هدف هموار کردن مسیر نابینایان در این بازی ها شرکت خوهد کرد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، الهه قلی فلاح با بیان این مطلب به سایت کمیته ملی پارالمپیک گفت: لحظه ای که به من گفتند پرچمدار هستم خوشحالی وصف ناپذیری داشتم. پرچمداری مسئولیتم را بیشتر می کند.

وی افزود: تلاش می کنم تا کسانی که کمکم کردند به اینجا برسم را سربلند کنم. حس خوشحالی وصف ناپذیری دارم چون فرصتی نصیبم شده است و خدا و مسئولان نگاه ویژه ای به من داشتند.

ملی پوش پارا اسکی ایران اظهار داشت: از ۱۰ سال گذشته رشته پارا دوومیدانی را آغاز و در ماده ۱۵۰۰ متر فعالیت کرده ام. نخستین دختر نابینای ایران هستم که در رشته های اسکیت و اسکی فعالیت کرده است.

وی ادامه داد: خوشحالم این فرصت نصیب من شده تا به عنوان نخستین دختر اسکی باز نابینای ایرانی به بازی های پارالمپیک زمستانی راه پیدا کنم و پرچمدار ایران هستم. این کوچک ترین خدمتی است که می توانم برای نابینایان انجام دهم تا راه مرا ادامه دهند.

قلی فلاح هموار کردن فعالیت سایر ورزشکاران نابینا در بازی های پارالمپیک زمستانی را هدف خود دانست و گفت: هدفم در بازی های پارالمپیک زمستانی این است که کشورم را سربلند کنم و عملکردی داشته باشم تا سایر ورزشکاران نابینا به ورزش روی آورده و استعدادهای خود را کشف کنند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز