با معرفی نفرات برتر؛

رقابت‌های اتومبیلرانی همگانی در دو رشته اسلالوم و رالی شهری برگزار شد

۱۳۹۷/۰۲/۰۳ - ۱۶:۲۸:۱۵
کد خبر: ۷۰۰۲۰۶
رقابت‌های اتومبیلرانی همگانی در دو رشته اسلالوم و رالی شهری برگزار شد
در آخرین روز فروردین ورزشکاران موتورسوار و اتومبیلران استان به دنبال افتخار آفرینی و سربلندی استان در هر دو شاخه، تلاش خود را به کار گرفتند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، در عرصه مسابقات اتومبیلرانی در ۲ رشته همگانی اسلالوم و رالی شهری به میزبای استان البرز ورزشکاران رشته رالی شهری توانستند تمام سکوهای قهرمانی را از آن خود کنند، این رشته در هر خودرو یک راننده و یک نقشه خوان همکاری میکنند که آقایان مجید کمالی و سید تقی آصف الحسینی بر سکوی نخست این رقابتها ایستادند و آقایان رضا نانکلی و مسعود زندیان سکوی دوم و آقایان مهدی زندیان و محمودرضا عبادیان بر سکوی سوم افتخار آفرینی کردند.

در دیگر شاخه اتومبیلرانی ، رشته اسلالوم در کلاس 2000- با حضور قهرمانان این رشته، ورزشکاران قزوینی  آقای یاشا غلامیان فرد بر سکوی نخست و آقای مرتضی معصومی بر سکوی سوم این دوره مسابقات ایستادند.

در رشته آفرود اعضای این کمیته  جلسه ایی در دفتر هیئت تشکیل و ارنج تیم آفرود استان قزوین جهت شرکت در مسابقات قهرمانی کشور سال جاری را مشخص کردند.

در شاخه موتورسواری رشته اندورو، زحمتکشان این رشته از قبیل ورزشکاران،قهرمانان و پیشکسوتان تمام تلاش خود را به کار گرفتند تا اقدامات لازم جهت آماده سازی اولین پیست سوپر اندورو کشور برای برگزاری اولین مسابقه قهرمانی کشور این رشته مهیج به میزبانی استان قزوین، پذیرای ورزشکاران تمام کشور باشند. این دوره از مسابقات تاریخ ۷اردیبهشت در قزوین برگزار میگردد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز