نماینده مردم اهواز در مجلس دهم:

سرباز شلیک کننده مجبور بود/ نباید ضعف حوزه اجرایی با شلیک پاسخ داده شود/ ماجرای غیزانیه ربطی به بودجه ندارد

۱۳۹۹/۰۳/۰۷ - ۰۵:۳۸:۵۹
کد خبر: ۱۰۰۷۱۶۱
سرباز شلیک کننده مجبور بود/ نباید ضعف حوزه اجرایی با شلیک پاسخ داده شود/ ماجرای غیزانیه ربطی به بودجه ندارد
نماینده مردم اهواز در مجلس دهم گفت: برخی فکر می کنند ماجرای غیزانیه مربوط به مباحث بودجه‌‌ای است اما با اطمینان بالا می‌گویم، شاید حول و حوش 40 درصد آن به مسائل بودجه‌ای برمی گردد ولی بیشتر به مسائل مدیریتی و نوع پیمانکارانی که در این مسیر استخدام می شوند، مربوط است.

«علی ساری»، نماینده مردم اهواز در مجلس دهم، در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری برنا در رابطه با «قطعی آب در غیزانیه و نارضایتی مردم از این امر» گفت: برخی فکر می‌کنند ماجرای غیزانیه مربوط به مباحث بودجه‌‌ای است اما با اطمینان بالا می‌گویم، شاید حول و حوش 40 درصد آن به مسائل بودجه‌ای بر می‌گردد ولی بیشتر به مسائل مدیریتی و نوع پیمانکارانی که در این مسیر استخدام می شوند، مربوط است بنابراین این مشکل، کماکان پابرجا می‌ماند. مردم برای اولین بار نیست که دست به چنین تجمعاتی می زنند و موضوع قطعی آب تازگی ندارد. مردم غیزانیه به ستوه آمدند و همواره از این مشکل رنج می‌بردند. پس از هر بار اعتراض مردم، در استان جلساتی برگزار می شد که مسئولین اجرایی آنجا حضور پیدا می‌کردند اما پس از اتمام جلسه، همه موارد به فراموشی می رفت و صورت مسئله پاک می‌شد و در اعتراض بعدی، مجدد همه چیز از سر گرفته می شد.  

نماینده مردم اهواز در مجلس دهم در خصوص تیراندازی نیروهای انتظامی در این تجمع مردم اظهار کرد: نباید کار به جایی برسد که برای مدیریت کردن صحنه از تیراندازی استفاده کنند، کار درستی نیست به روی مردمی که به خاطر آب صدای‌شان با پیگیری‌های مکرر به جایی نمی‌رسد، گلوله شلیک کنند. این موضوع باید از طریق نیروی انتظامی پیگیری شود.

ساری در پاسخ به این سوال که «آیا نباید مسبب این حادثه توبیخ و مجازات شود» گفت: نمی‌خواهم از نیروی انتظامی دفاع کنم، اما به فردی که سرباز است دستور می‌دهند این قضیه را جمع کن و این باعث چنین حادثه ای می شود. ان‌شاءالله نمایندگان مجلس یازدهم در بالاترین سطح این قضیه را دنبال کنند. نباید فقط آن سرباز که به ناچار به چنین جاهایی فرستاده شده مورد مواخذه قرار گیرد بلکه در بالاترین سطح نیروی انتظامی این قضیه، باید حل شود. نیروی انتظامی تکلیف خودش را با این گونه مسائل حل کند باید سعه صدر بیشتری باشد تا این امورات، حل و فصل شود.2/5

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز