یک فعال سیاسی اصولگرا:

هیچ عقل سلیمی تغییر نام فرودگاه را دوفوریتی اعلام نمی‌کند/ نظر نماینده به معنی نظر مجلس نیست/ فضاسازی‌های در بیرون از مجلس صورت می‌گیرد

۱۳۹۹/۰۴/۰۲ - ۰۸:۲۶:۵۹
کد خبر: ۱۰۱۷۷۹۹
هیچ عقل سلیمی تغییر نام فرودگاه را دوفوریتی اعلام نمی‌کند/ نظر نماینده به معنی نظر مجلس نیست/ فضاسازی‌های در بیرون از مجلس صورت می‌گیرد
یک فعال سیاسی اصولگرا می‌گوید: قدر مسلم هیچ عقل سلیمی تغییر نام فرودگاه را دوفوریتی اعلام نمی‌کند و براساس آنچه که برخی از داخل مجلس گفته‌اند چنین چیزی مطرح نبوده و این مسئله از بیرون فضاسازی می‌شود.

«منصور حقیقت‌ پور»، فعال سیاسی اصولگرا، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری برنا درباره طرح برخی از مسائل حاشیه‌ای در مجلس یازدهم گفت: من احساس می‌کنم که این مسائل حاشیه‌ای در مجلس مطرح نمی‌شود. فضاسازی‌هایی در بیرون از مجلس صورت می‌گیرد تا عرصه را برای نماینده‌ها تنگ کند.

این نماینده ادوار مجلس یا بیان اینکه ما باید قاعده بازی دموکراسی را بلد باشیم، اظهار کرد: من خودم بازنده انتخابات هستم با هزار انتقادی که برگزاری انتخابات داشتم اما الان نمی‌توانم بگویم نماینده‌ای که برنده شده نمی‌تواند کار کند و بعد شروع به فضاسازی کنم و حاشیه بسازم. باید اجازه دهیم نمایندگان حرف و ایده خود را مطرح کنند. 

این فعال سیاسی اصولگرا درباره طرح تغییر نام فرودگاه مهرآباد بیان کرد: قدر مسلم هیچ عقل سلیمی تغییر نام فرودگاه را دوفوریتی اعلام نمی‌کند و بر اساس آنچه که برخی از داخل مجلس گفته‌اند، چنین چیزی مطرح نبوده است، این مسئله از بیرون فضاسازی می‌شود. ما باید مجلسی بسازیم که بتواند ایده‌پردازی کند و طرح بدهد. 

حقیقت‌پور درباره چرایی فضاسازی از بیرون مجلس، عنوان کرد: کشور دوقطبی است. یک قطب در مجلس حاکم مطلق است و قطب دیگر نیست. در قطب حاکم هم جریانات مخالف وجود دارد. کسانی‌که بیرون هستند فضاسازی می‌کنند. برخی از دست فرمانشان با خودشان نیست بالاخره در خارج از کشور مخالفین و معاندین ما و شبکه‌های خارجی فارسی زبان وجود دارند که از بیرون شایعه‌پراکنی و برای ما موضوع ایجاد می‌کنند اما ما نباید، گول حرف آنها را بخوریم.

او افزود: بعید می‌دانم این موضوعات در مجلس مطرح شده باشد. امیرآبادی، هیات رئیسه مجلس در مصاحبه‌ای گفته‌اند که این مسائل در دستور کار مجلس نیست. 

این نماینده ادوار مجلس با بیان اینکه تریبون نماینده در اختیار خود اوست، اظهار کرد: یک نماینده ممکن است در نطق خود مسئله‌ای را مطرح کند اما این به معنی نظر مجلس نیست. نظر مجلس وقتی است که موضوعی در صحن مطرح و مصوب شود، شورای نگهبان آن را تائید کند. اگر نماینده‌ای بگوید پایتخت باید از تهران به اصفهان برود این نظر مجلس نیست. ما نباید فریب و بازی حاشیه را بخوریم. توجه ما باید به متن باشد. 2/5

نظر شما