سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی:

وزیر نیرو به کمیسیون انرژی می‌رود

۱۳۹۹/۰۴/۲۹ - ۱۷:۲۲:۵۱
کد خبر: ۱۰۳۱۶۵۴
وزیر نیرو  به کمیسیون انرژی می‌رود
سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی از حضور وزیر نیرو در جمع اعضای این کمیسیون خبر داد.

«مالک شریعتی نیاسر» سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی در رابطه با جلسه امروز (یکشنبه) این کمیسیون به خبرنگار سیاسی خبرگزاری برنا گفت: جلسه امروز کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی با دستور جلسه استماع گزارش مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی درباره حوزه انرژی کشور نفت، گاز و پتروشیمی آغاز شد و یکی از کارشناسان برجسته مرکز پژوهش‌ها گزارشی که حاصل جمع‌بندی این مرکز بود را ارئه کرد و آخرین وضعیت میزان ذخایر، فروش و درآمدها در حوزه انرژی، وضعیت پالایشگاه‌ها و پتروشیمی و بخش‌ها و سرفصل‌های مختلف انرژی را بیان کرد.

این نماینده مجلس شورای اسلامی ادامه داد: البته در جلسه بحث‌های کارشناسی دقیقی صورت گرفت. برخی از اعضا انتقاداتی را به گزارش مطرح کردند و تلقی جمع این بود که گزارش ارائه شده  گزارش اولیه است که با توجه به نظرات اعضای کمیسیون گزارش نیازمند تدقیق بیشتر، تکمیل و دقت نظر بیشتری است تا نهایی شود و قابلیت استفاده در جلسات مختلف را پیدا کند.

شریعتی در پایان خاطرنشان کرد: همچنین جلسه بعدی کمیسیون انرژی سه‌شنبه ساعت 10صبح با حضور وزیر محترم نیرو در مجلس شورای اسلامی برگزار خواهد شد و دکتر اردکانیان در جمع اعضای کمیسیون انرژی حاضر می‌شوند و ضمن ارائه گزارش اولیه از حوزه وزارت نیرو پاسخگوی سوالات اعضای کمیسیون خواهند بود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز