عصر امروز برگزار شد؛

گفت و گوی ویدیوکنفرانسی سیدعباس موسوی با همتای روسی

۱۳۹۹/۰۵/۲۱ - ۱۸:۵۰:۰۴
کد خبر: ۱۰۴۲۶۷۹
سخنگویان وزارت امور خارجه ایران و روسیه در یک گفت و گوی ویدئوکنفرانسی بر اشتراک مواضع دو کشور در مسائل مختلف از جمله مخالفت با تحریم‌های غرب و همکاری‌های منطقه‌ای تاکید کردند.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، به گزارش اداره کل اطلاع‌رسانی و امور سخنگویی وزارت امور خارجه، سید عباس موسوی و خانم ماریا زاخارووا سخنگوی وزارت امور خارجه روسیه عصر امروز - سه شنبه - در یک گفت وگوی ویدئو کنفرانسی راه‌های گسترش همکاری‌های دو کشور در حوزه‌های رسانه‌ای و مقابله با فضاسازی‌های غیر واقعی کشورهای غربی را مورد بحث و بررسی قرار دادند.

در این گفت وگو طرفین ادعای کشورهای غربی مبنی بر بی‌طرفی و استقلال رسانه‌ها را رد کرده و تصریح کردند که در حال حاضر رسانه‌ها در غرب به ابزاری برای جنگ روانی و انتشار اخبار غیرواقعی بر علیه کشورهای مستقل تبدیل شده‌اند.

طرفین همچنین با اشاره به توسعه مناسبات دو کشور در همه سطوح و زمینه‌ها، نزدیکی و اشتراک مواضع دو کشور در مسائل مختلف از جمله مخالفت با تحریم‌های ظالمانه غرب و همکاری‌های منطقه‌ای را فرصتی برای همکاری نزدیکتر سخنگویان وزارت امور خارجه دو کشور عنوان کردند.

مبادله هیات‌های رسانه‌ای و فراهم کردن زمینه تبادل نظر بین اصحاب رسانه‌های دو کشور، تسهیل انجام مصاحبه رسانه‌های دو کشور با مقامات کشور مقابل و تداوم رایزنی‌های سخنگویان وزارت امور خارجه دو کشور به صورت دوجانبه و با سخنگویان وزارت امور خارجه سایر کشورهای دوست و همفکر از دیگر موضوعات مورد بحث سخنگویان وزارت امور خارجه دو کشور بود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز