دستیار ویژه رییس مجلس شورای اسلامی در امور بین‌الملل:

رفتار امارات در برقراری رابطه با رژیم صهیونیستی خطای راهبردی است/ الزواوی‌‌: از امارات می‌خواهیم که از این اشتباه تاریخی خود عقب بنشیند

۱۳۹۹/۰۶/۰۲ - ۱۱:۳۶:۵۲
کد خبر: ۱۰۴۸۱۴۰
رفتار امارات در برقراری رابطه با رژیم صهیونیستی خطای راهبردی است/ الزواوی‌‌: از امارات می‌خواهیم که از این اشتباه تاریخی خود عقب بنشیند
دستیار ویژه رییس مجلس شورای اسلامی در امور بین‌الملل گفت: رفتار امارات برای برقراری روابط رسمی با رژیم صهیونیستی خطای راهبردی است و دولت این کشور باید مسوولیت تمامی عواقب آن را بپذیرد.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، به نقل از خانه ملت، حسین امیرعبداللهیان در دیدار صلاح‌الدین الزواوی شیخ‌السفرا سفیر فلسطین در تهران با انتقاد از اقدام امارات برای عادی‌سازی روابط خود با رژیم صهیونیستی اظهار کرد: رفتار امارات برای برقراری روابط رسمی با رژیم صهیونیستی خطای راهبردی است و دولت این کشور باید مسوولیت تمامی عواقب آن را بپذیرد.

دستیار ویژه رییس مجلس شورای اسلامی در امور بین‌الملل ضمن تاکید بر همبستگی جمهوری اسلامی ایران با ملت فلسطین تصریح کرد: رییس مجلس در نامه‌ای رسمی از روسای پارلمان کشورهای اسلامی جهان خواست این اقدام امارات را محکوم کرده و از حقوق مسلم مردم فلسطین حمایت کنند.

سفیر فلسطین در تهران با انتقاد از اقدام خائنانه امارات برای عادی‌سازی روابط خود با رژیم صهیونیستی افزود: فلسطین این گام دولت امارات را شدیداً محکوم می‌کند و از امارات می‌خواهد که از این اشتباه تاریخی خود عقب بنشیند.

صلاح‌الدین الزواوی شیخ‌السفرای مقیم تهران ضمن قدردانی از موضع جمهوری اسلامی ایران، از تمام کشورهای جهان خواست تا همانند ایران نسبت به حمایت از مسئله فلسطین تعهد خود را نشان دهند.

نظر شما