سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی:

نحوه توزیع برق رایگان مورد بررسی قرار گرفت

۱۳۹۹/۰۶/۱۶ - ۱۶:۳۹:۱۶
کد خبر: ۱۰۵۴۵۷۰
نحوه توزیع برق رایگان مورد بررسی قرار گرفت
سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی گفت: مقرر شد که کمیته برق کمیسیون انرژی به ریاست محمدنژاد جلسه‎ای با مسئولین وزارت نیرو در این حوزه برگزار کند و جزئیات محاسبات نحوه مصرف گروه‌های کم صرف و پرمصرف را ارائه بدهند، همچنین محاسبات تعداد مشترکین مشمول این طرح را ارائه بدهند و گزارش این موضوع را کمیته برق به به صحن کمیسیون انرژی ارائه بدهد که در ارتباط با آن اعلام نظر رسمی صورت بگیرد.

«مالک شریعتی نیاسر» سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی در خصوص محور موضوعات جلسه امروز (یکشنبه) این کمیسیون به خبرنگار سیاسی خبرگزاری برنا گفت: در ابتدای جلسه امروز کمیسیون انرژی بحث انتخاب مشاورین کمیسیون در دستور کار قرار گرفت، پیش از این حدود 58 نفر توسط اعضای کمیسیون به عنوان مشاور برای کمیسیون پیشنهاد شدند که رزومه آنها مورد بررسی قرار گرفت. با توجه به تعداد زیاد مقرر شد که شاخص‌هایی برای تعیین اعضای این 5 نفر توسط کمیسیون  مطرح و تعیین شود.

این نماینده مجلس شورای اسلامی در توضیح شاخص‌های انتخاب مشاورین کمیسیون انرژی تصریح کرد: این شاخص‌ها در سه بخش صلاحیت‌های عمومی، سوابق کاری و تحصیلی مرتبط با موضوعات کمیبسوین تعیین شد. همچنین مقرر شد هیئت رئیسه کمیسیون انرژی براساس این شاخص‌ها این 58 نفر را ارزیابی کند، امتیاز بدهد و 20 نفر اول را انتخاب کند و در جلسه آینده اسامی را در صحن کمیسیون مطرح کند تا اعضا از میان آنها 10 نفر را انتخاب کنند و آن ده نفر طبق دستورالعمل اعلامی به هیئت رئیسه مجلس معرفی شوند که هیئت رئیسه از میان آنها 5 نفر را به عنوان مشاور کمیسیون انرژی انتخاب کند.

شریعتی در پایان افزود: در بخش دوم جلسه کارشناس مرکز پژوهش‌ها توضیح مختصری در ارتباط با طرح برق رایگان وزارت نیرو ارائه کرد و مورد بررسی قرار گرفت. همچنین مقرر شد که کمیته برق کمیسیون انرژی به ریاست محمدنژاد جلسه‎ای با مسئولین وزارت نیرو در این حوزه برگزار کند و جزئیات محاسبات نحوه مصرف گروه‌های کم صرف و پرمصرف را ارائه بدهند، همچنین محاسبات تعداد مشترکین مشمول این طرح را ارائه بدهند و گزارش این موضوع را کمیته برق به به صحن کمیسیون انرژی ارائه بدهد که در ارتباط با آن اعلام نظر رسمی صورت بگیرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز