وزیر نیرو:

موفق شدیم تابستان بدون خاموشی را پشت‌ سر بگذاریم

۱۳۹۹/۰۶/۳۰ - ۱۱:۵۸:۵۹
کد خبر: ۱۰۶۱۱۱۴
موفق شدیم تابستان بدون خاموشی را پشت‌ سر بگذاریم
وزیر نیرو گفت: امسال موفق شدیم با همکاری همه دست اندرکاران دولتی و خصوصی تابستان گرم و طولانی را بدون خاموشی برنامه ریزی شده، پشت سر بگذاریم.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، رضا اردکانیان، وزیر نیرو، در آیین بهره برداری همزمان طرح های آبرسانی به 400 روستا در 20 استان گفت: در حال حاضر تحت شدیدترین تحریم ها قرار داریم و این آزمون بزرگی، برای مردم ایران است که همانند دفاع مقدس، سرافراز از آن بیرون خواهیم آمد و دنیا از این پیروزی مردم ایران خواهد گفت. ما برنامه توسعه و عمران کشور را بی وقفه دنبال کردیم. امسال موفق شدیم با همکاری همه دست اندرکاران دولتی و خصوصی تابستان گرم و طولانی را بدون خاموشی برنامه ریزی شده پشت سر  بگذاریم.

وی افزود: توانستیم 250 پروژه آب و برق و فاضلاب را به اتمام برسانیم و همه پروژه های باقی مانده تا پایان سال به بهره برداری خواهد رسید. امیدواریم تا پایان سال بقیه روستاها که بالغ بر 1300 روستای دیگر است، مطابق برنامه در مدار بهره بردای از آب سالم قرار بگیرند. 

اردکانیان ادامه داد: در آبرسانی شهری 5 طرح بزرگ به ثمر رسید و در بخش برق، موفق شدیم که تعداد 9 نیروگاه حرارتی و مقیاس کوچک را افتتاح کنیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز