نماینده مردم ورامین و پیشوا در مجلس شورای اسلامی:

ایجاد توازن در عرضه و تقاضا درخواست مردم و مجلس است

۱۳۹۹/۰۷/۰۸ - ۰۸:۴۵:۵۸
کد خبر: ۱۰۶۵۷۴۵
ایجاد توازن در عرضه و تقاضا درخواست مردم و مجلس است
نماینده مردم ورامین و پیشوا در مجلس شورای اسلامی گفت: مدیریت بازار معیشت مردم و ایجاد شبکه توزیع مناسب و شکسته شدن انحصار در بخش صنعت، معدن و تجارت، مبارزه با ویژه خواران ایجاد توازن در عرضه و تقاضا درخواست مردم و مجلس است.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری برنا، حسین نوش آبادی، نماینده مردم ورامین و پیشوا در مجلس شورای اسلامی، در موافقت با برنامه وزیر پیشنهادی صمت بیان کرد: امروز می خواهیم درباره مدیریت وزارتخانه ای تصمیم بگیریم که مسئولیت مهمترین بخش های حیاتی کشور را برعهده دارد. وضعیت آشفته بازار، نابسامانی در حوزه تجارت، نگرانی در بخش تولید و بی توجهی به اقتصاد مقاومتی، نیازمند انتخاب وزیر توانمند و صالح برای وزارت صمت است.

او افزود: مدیریت بازار معیشت مردم و ایجاد شبکه توزیع مناسب و شکسته شدن انحصار در بخش صنعت، معدن و تجارت، مبارزه با ویژه خواران ایجاد توازن در عرضه و تقاضا درخواست مردم و مجلس است. حل مشکل واحدهای بحران زده و تامین مواد داخلی، باید سرلوحه وزیر صمت قرار گیرد. برند سازی از ظرفیت، توجه به صادرات، استفاده از ظرفیت های داخلی و حرکت به سمت بومی سازی و پیگیری وضعیت بازار خودرو باید در دستورکار وزیر صمت قرار گیرد.

نوش آبادی افزود: احیاء و فعال‌سازی معادن کوچک، تنظیم بازار فولاد، فعال کردن دیپلماسی اقتصادی و تجاری در سفارتخانه‌های خارج از کشور، توسعه نمایشگاه‌ها و بازارهای مشترک بین‌المللی با مشارکت اتاق بازرگانی و بخش خصوصی با در نظر گرفتن سیاست‌های تنظیم بازار در داخل کشور، توسعه صادرات و مبادلات مرزی و گسترش تجارت الکترونیک، جلوگیری از فساد اداری در زیرمجموعه وزارتخانه، حذف رانتخواری و فروش مجوز و حواله و امضاهای طلایی، پاکسازی و استفاده از نیروهای جوان، متخصص، وفادار به نظام و انقلاب، ایجاد پنجره واحد تجاری و سرمایه‌گذاری باید در صدر برنامه‌های وزیر جدید صمت قرار گیرد.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم یادآور شد: با توجه به بررسی‌های انجام شده و نظرات مثبت کمیسیون صنایع و معادن و بسیاری از شخصیت‌های علمی، فرهنگی و مذهبی کشور و همچنین با توجه به تجارت ارزنده رزم حسینی و فعالیت ایشان در بخش‌های مختلف اجرایی و اقتصادی و همچنین نقش برجسته ایشان در حوزه عملیاتی و دفاعی به ویژه نقش قائم مقامی در کنار شهید سردار حاج قاسم سلیمانی در لشکر ثار‌الله در دوران دفاع مقدس، داشتن برنامه‌های مناسب برای برون رفت وزارت صمت از مشکلات کنونی به ایشان رأی اعتماد  می‌دهم و از نمایندگان مجلس انتظار دارم با حمایت از ایشان وزارت صمت را از بلاتکلیفی نجات دهند؛ همچنین از مخالفان تقاضا دارم با حفظ حرمت و رعایت اخلاق اسلامی از اظهارنظراتی که موجب وهن مجلس است پرهیز کنند و با رعایت عدالت و اخلاق صلاحیت وزیر پیشنهادی را مورد بررسی قرار دهند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز