تحلیلگر مسائل آمریکا:

وضعیت ترامپ در ۲۴ ساعت گذشته روبه بهبود نبوده است/ ضرر ده‌ها میلیارد دلاری آمریکا

۱۳۹۹/۰۷/۱۳ - ۲۳:۳۰:۴۸
کد خبر: ۱۰۶۸۰۵۹
وضعیت ترامپ در ۲۴ ساعت گذشته روبه بهبود نبوده است/ ضرر ده‌ها میلیارد دلاری آمریکا
تحلیلگر مسائل آمریکا گفت: وضعیت ترامپ در 24 ساعت گذشته روبه بهبود نبوده است و همه اینها موجب می‌شود که تردیدهایی مطرح شود که آیا مناظره دوم می‌تواند، بین بایدن و ترامپ برگزار شود یا خیر.

«امیرعلی ابوالفتح»، تحلیلگر مسائل آمریکا، درباره برگزاری اولین مناظره انتخابات ریاست جمهوری آمریکا و  در ادامه مبتلا شدن ترامپ به کرونا به خبرنگار سیاسی برنا گفت: در مناظره‌ای که برگزار شد طرفین ماجرا، خودشان را به صورت جداگانه پیروز آن اعلام کردند به ویژه ترامپ که گفت نظرسنجی‌ها، برتری‌اش را در مقابل جوبایدن نشان می‌دهد اما بیماری ترامپ، بسیاری از مسائل را تغییر داد یا حداقل می‌توان گفت عدم قطعیت‌هایی که در مورد انتخابات ریاست جمهوری آمریکا مطرح بود را، افزایش داد.

او افزود: بنده با این فرضیه موافق نیستم که ترامپ عمدا خود را به بیماری زده چراکه موضوعی نیست که قابل کتمان باشد تا بتوان سناریوسازی کرد چراکه بیماری ترامپ، ده‌ها میلیارد دلار اثرات اقتصادی از جمله ریزش بازار بورس را به دنبال داشت و نمی‌توان آن را پنهان کرد آن هم در کاخ سفیدی که هر کاری که ترامپ انجام می‌دهد، بلافاصله خبر آن به بیرون درز پیدا می‌کند.

ابوالفتح ادامه داد: از این رو باید گفت که ترامپ به این بیماری مبتلا شده است حتی جای تعجب دارد که چرا زودتر به این بیماری، مبتلا نشده است. البته شخص ترامپ این بیماری را جدی نمی‌گرفته و پروتکل‌های بهداشتی را هم رعایت نمی‌کرد و در عین حال در تجمعات هم حضور داشت. آن هم در کشوری که بالاترین میزان ابتلا و جانباختگان در زمینه بیماری کرونا را، داراست.

او با بیان اینکه ترامپ در حال حاضر روی تخت بیمارستان است، ادامه داد: وضعیت ترامپ در 24 ساعت گذشته روبه بهبود نبوده است و همه اینها موجب می‌شود که تردیدهایی مطرح شود که آیا مناظره دوم، می‌تواند بین بایدن و ترامپ برگزار شود یا خیر؟ آیا مناظره مایک پنس و کاملا هریس می‌تواند برگزار شود یا خیر؟ وضعیت انتخابات چه خواهد شد؟ اگر ترامپ دچار خطرات جدی در سلامتی‌اش شود و نتواند در مناظره شرکت کند و غیره، تحلیل‌ها و پیش بینی‌ها را برهم زده است.

 این کارشناس مسائل آمریکا تصریح کرد: بنابراین در حال حاضر باید منتظر خبرهایی از بیمارستان بود که وضعیت ترامپ چگونه خواهد بود تا بتوان پس از آن، تصویر بهتری از شرایط ترسیم کرد. 3

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز