عمویی خبر داد؛

بازدید کمیسیون امنیت ملی از منازل آسیب دیده در شهرستان خداآفرین

۱۳۹۹/۰۷/۱۴ - ۰۸:۲۴:۴۷
کد خبر: ۱۰۶۸۷۱۱
بازدید کمیسیون امنیت ملی از منازل آسیب دیده در شهرستان خداآفرین
عمویی از سفر هیاتی از کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی به استان اردبیل و بازدید از گذرگاه مرزی بیله‌سوار و دیدار با نماینده ولی فقیه در این استان خبر داد.

«ابوالفضل عمویی» سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی در گفت وگو با خبرنگار سیاسی برنا در رابطه با این سفر گفت: روز گذشته هیاتی از کمیسیون امنیت ملی به منطقه مرزی ایران و آذربایجان برای بررسی تحولات اخیر در منطقه قره‌باغ رفتند، این سفر در پی مناقشات اخیر بین آذربایجان و ارمنستان و تحولات رخ داده در این منطقه رخ داد. طبق بازدید به عمل آمده متاسفانه طی این چند روز چند خمپاره و راکت به مناطق داخل خاک ایران اصابت کرد و ما از منزل آسیب دیده و همچنین زمین کشاورزی مورد هدف در شهرستان خداآفرین بازدید کردیم.

عمویی گفت: در ادامه این بازدید هیات سه نفره کمیسیون امنیت ملی به ریاست شهریار حیدری نایب رییس کمیسیون و بنده به عنوان سخنگو و آقای آقازاده رییس کمیته دفاعی کمیسیون وارد استان اردبیل شدیم و از گذرگاه مرزی بیله‌سوار بازدید کرده و دیداری با آیت‌الله عاملی نماینده ولی فقیه در این استان داشتیم.

او افزود: حضور هیات کمیسیون امنیت ملی در استان اردبیل در ادامه بازدید از مناطق مرزی صورت گرفت، از پایانه بیله‌سوار بازدید کردیم که آقای جهانگیرزاده نماینده پارس‌آباد هم حضور داشت، شرایط بیله‌سوار عادی است و ترددها همچون چند ماه گذشته در جریان است.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی گفت: در دیدار با آیت‌الله عاملی نماینده ولی‌فقیه در استان اردبیل از وضعیت منطقه مطلع شدیم ایشان از شخصیت‌های ارزشمند استان هستند و نسبت به مسائل منطقه اشراف خوبی دارند.

او با اشاره به حضور هیاتی از این کمیسیون در جلسه شورای تامین استان اردبیل اظهار کرد: در این جلسه نمایندگان دستگاه‌های نظامی، انتظامی، امنیتی و سیاسی استان به ارائه اطلاعات و نظرات خود درباره تحولات مرتبط با درگیری بین جمهوری آذربایجان و ارمنستان پرداختند جلسه‌ای که در آن آقای نیک‌زاد نایب رییس مجلس، عباس‌زاده مشکینی نماینده مشکین‌شهر و حاتمی نماینده کلیبر و خداآفرین نیز حضور داشتند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز