کدخدایی از ریاست موسسه مطالعات حقوق عمومی دانشگاه تهران خداحافظی کرد

۱۳۹۹/۰۷/۲۳ - ۰۸:۵۵:۳۶
کد خبر: ۱۰۷۳۰۱۸
کدخدایی از ریاست موسسه مطالعات حقوق عمومی دانشگاه تهران خداحافظی کرد
مراسم تودیع و معارفه رؤسای قدیم و جدید مؤسسه مطالعات حقوق عمومی دانشگاه تهران برگزار شد و کدخدایی از ریاست موسسه مطالعات حقوق عمومی دانشگاه تهران خداحافظی کرد.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، مراسم تودیع و معارفه رؤسای قدیم و جدید مؤسسه مطالعات حقوق عمومی دانشگاه تهران با حضور رئیس و برخی از مسئولان و اعضای هیئت علمی دانشکده حقوق دانشگاه تهران در محل این مؤسسه برگزار شد.

در این مراسم عباسعلی کدخدایی پس از پایان دو دوره متوالی از ریاست موسسه مطالعات حقوق عمومی دانشگاه تهران خداحافظی کرد و ساسان صیرفی عضو هیئت علمی دانشگاه تهران به عنوان رئیس جدید معرفی شد.

در این مراسم که بدلیل شرایط کرونایی بصورت محدود برگزار شد، دکتر محمدرضا تخشید رئیس دانشکده حقوق و علوم سیاسی دانشگاه تهران از خدمات دکتر عباسعلی کدخدایی در طول سالهای فعالیت در این مؤسسه تقدیر و تشکر کرد و برای ایشان آرزوی موفقیت کرد.

کدخدایی نیز طی سخنانی با اشاره به هدف تاسیس موسسه مطالعات حقوق عمومی، به سابقه فعالیت های موسسه اشاره کرد و ضمن گزارشی کوتاه از وضعیت گذشته و حال موسسه یادآور شد: موسسه مطالعات حقوق عمومی، خانه دانشجویان است و مهمترین ویژگی آن در این دوره دانشجو محوری در فعالیت ها و برنامه هایی نظیر برگزاری سخنرانی‌ها و نشست های علمی، انجام طرح های تحقیقاتی و ... بود که همگی با اعتماد به دانشجویان جوان و با انگیزه به ثمر نشست.

کدخدایی با ابراز خرسندی از انتخاب دکتر ساسان صیرفی به ریاست موسسه افزود: دکتر صیرفی خود را وقف علم و دانش کرده است و جوان و مورد علاقه دانشجویان است که این خصوصیات می‌تواند او را در فعالیت های پیش رو موفق گرداند.

در ادامه این مراسم صیرفی نیز با اشاره به جایگاه علمی مؤسسه، اعتبار آن را مرهون مدیریت و تلاش های کدخدایی عنوان کرد.

زهرا شاکری، امیر ساعد وکیل و میرفردین قریشی نیز در سخنانی کوتاه از زحمات کدخدایی در دوران ریاست مؤسسه تقدیر کردند و آن را الگویی مطلوب برای سایر موسسات علمی دانشگاهی خواندند و برای صیرفی آرزوی موفقیت کردند.

گفتنی است مؤسسه مطالعات حقوق عمومی دانشکده حقوق و علوم سیاسی دانشگاه تهران در سال ۱۳۸۵ به منظور گسترش، پیشبرد و ارتقای سطح فعالیت‌های علمی و توسعه توازن کیفی نیروی متخصص و بهبود امور آموزشی- پژوهشی و مطالعه و انجام مطالعات تطبیقی در حوزه‌های مختلف حقوق عمومی تأسیس شده است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز