اخبار مهم امروز گروه سیاسی برنا

۱۳۹۹/۱۰/۲۲ - ۱۹:۰۰:۰۸
کد خبر: ۱۱۱۹۱۰۴
اخبار مهم امروز گروه سیاسی برنا
خبر، مصاحبه و گزارش‌های پر بازدید گروه سیاسی را هر روز در ساعت 20 در خبرگزاری برنا بخوانید.

به گزارش برنا؛ اخبار پر بازدید گروه سیاسی خبرگزاری برنا را بخوانید:

یک فعال سیاسی اصلاح طلب:

کاندیدای انتخابات ۱۴۰۰ هستم/ به رهبری گفتم کسانی که به شما وفادار بودند، نتوانستند به مجلس بروند/ تکرار خاتمی هنوز هم موثر است/ لاریجانی گزینه کارگزاران است

یک فعال سیاسی اصلاح طلب گفت: در مورد حضور من کارهایی از مدت ها شروع شده است و جلسات مستمری هست و اگر فضا فراهم شود به عنوان کاندیدای واحد به میدان خواهم آمد و کمپین هایی تشکیل شده است.


///

یک نماینده مجلس دهم:

دستور رهبری امیدواری ایجاد کرد/ اقدامات مجلس یازدهم گزک دست دشمن می‌دهد/ دور زدن تحریم‌ها از طریق کانال‌های معمولی انجام نمی‌گیرد

یک نماینده مجلس دهم گفت: انتشار اخباری مبنی بر دستور رهبری برای بررسی مجدد لوایح FATF در مجمع، امیدواری‌هایی را ایجاد کرد.


///

یک حقوقدان:

رای به برنامه کاندیدا بر عهده مردم است نه برای رد صلاحیت شورای نگهبان/ برنامه نویسی مگر کاری دارد با کپی پیست حل می شود/ شخصی که هنوز کاندیدا نیست چطور برنامه بدهد؟

یک حقوقدان در رابطه با مصوبه مجلس مبنی بر اینکه شورای نگهبان مجاز به بررسی برنامه داوطلبان سه ماه پیش از انتخابات است گفت: شخصی نه هنوز کاندیدا شده، نه نام نویسی کرده چگونه برنامه ارایه بدهد.


///

امروز؛

خاجی با فرستاده ویژه دبیرکل سازمان ملل متحد در امور سوریه دیدار کرد

فرستاده ویژه دبیرکل سازمان ملل متحد در امور سوریه، امروز با مشاور ارشد وزیر امور خارجه کشورمان در امور ویژه سیاسی، گفتگو و تبادل نظر کرد.


///

عضو‌ کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس:

طرح اقدام متقابل ایران در برابر ترور شهید سلیمانی چکش کاری می‌خواهد/ مجلس ماهیت طرح را پذیرفته است

عضو‌ کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس درباره طرح اقدام متقابل ایران در برابر ترور شهید سلیمانی گفت: مجلس ماهیت طرح را پذیرفته است.


///

با صدور پیامی؛

واعظی در حکمی دبیر هیأت عالی گزینش کشور را منصوب کرد

رییس دفتر رییس جمهوری با صدور حکمی بنا بر پیشنهاد اعضای هیأت عالی گزینش، حمیدرضا شهبازی را به عنوان دبیر هیأت عالی گزینش کشور منصوب کرد.


///

رئیس سازمان بازرسی کل کشور خبر داد؛

کشف ۷ هزار تن گوشت احتکار شده

رئیس سازمان بازرسی کل کشور از شناسایی ۱۲ هزار تن قند و شکر بسته‎بندی شده و آماده مصرف که در منطقه ویژه اقتصادی سیرجان احتکار شده بود خبر داد و گفت که بخشی از این محصولات در سنوات قبل تولید شدند، اما به بازار عرضه نشده بودند.


///

عضو شورای مرکزی کارگزاران:

پایگاه اجتماعی اصلاح‌طلبان از اصولگرایان بیشتر است/ مردم از اصولگرایان بیشتر ناراضی هستند چراکه با انحصارطلبی و ایجاد محدودیت مخالف‌اند

عضو شورای مرکزی کارگزاران گفت: مردم از اصولگرایان بیشتر ناراضی هستند چراکه مردم با انحصار، سخت گیری، ایجاد محدودیت، تفکرات مخالف با آزادی بیان و قلم و حق انتخاب مخالف هستند.


///

در پی سقوط یک فروند هواپیمای خطوط هوائی اندونزی؛

ایران با دولت و ملت اندونزی ابراز همدردی کرد

سخنگوی وزارت امور خارجه با ابراز تاسف از سقوط یک فروند هواپیمای خطوط هوائی اندونزی که منجر به کشته شدن همه خدمه و مسافران آن شد، وقوع این سانحه را به دولت و ملت اندونزی تسلیت گفت.


///

نماینده مردم در مجلس ششم:

خاتمی و شخصیت‌هایی شبیه به او، حاضر به شرکت در انتخابات ریاست جمهوری نیستند/ قانون گذاران در کشور، شورای نگهبان و مجمع تشخیص هستند

نماینده مردم در مجلس ششم گفت: صداوسیما با اصولگرایان همراه است به بیانی دیگر همچنان برخی شخصیت‌های اصلاح‌ طلب ممنوع‌التصویر هستند چراکه هیچ گاه اجازه نداده‌اند، خاتمی در صداوسیما 5 کلمه سخن بگوید.


///

جهانگیری:

همسایگان بزرگترین سرمایه صادراتی ایران هستند

معاون اول رییس جمهوری با بیان اینکه کشورهای همسایه مهم‌ترین هدف و بزرگترین سرمایه‌های صادراتی ایران هستند، گفت: دولت از هیچ حمایتی برای بهبود شرایط تجاری به ویژه صادرات دریغ نخواهد کرد.


///

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی:

تعیین سن ۴۰ تا ۷۰ سال برای داوطلبان ریاست جمهوری صحیح نبود

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی گفت: تعیین سن ۴۰ تا ۷۰ سال برای داوطلبان ریاست جمهوری صحیح نبود زیرا مبنا برای تعیین رییس جمهوری، توانمندی و لیاقت و توانایی اداره مطلوب دولت است.


///

سخنگوی سازمان انرژی اتمی:

سازمان انرژی اتمی صد در صد قانون لغو تحریم‌ها را به لحاظ فنی اجرا می‌کند

سخنگوی سازمان انرژی اتمی گفت: سازمان صرف نظر از اینکه آیین‌نامه اجرای قانون چگونه تهیه و تدوین شده، به صورت صد در صد قانون لغو تحریم‌ها را به لحاظ فنی اجرا می‌کند.


///

ربیعی ترور یکی از سخنگویان دولت افغانستان را محکوم کرد

سخنگوی دولت در پیامی با محکوم کردن حمله تروریستی در کابل و کشته شدن «ضیاء ودان» یکی از سخنگویان دولت افغانستان، این حادثه را به دولت و مردم این کشور تسلیت گفت.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز