اخبار مهم امروز گروه سیاسی برنا

۱۳۹۹/۱۱/۱۹ - ۱۹:۰۰:۰۶
کد خبر: ۱۱۳۳۶۸۷
اخبار مهم امروز گروه سیاسی برنا
خبر، مصاحبه و گزارش‌های پر بازدید گروه سیاسی را هر روز در ساعت 20 در خبرگزاری برنا بخوانید.

به گزارش برنا؛ اخبار پر بازدید گروه سیاسی خبرگزاری برنا را بخوانید:

رهبر انقلاب در دیدار جمعی از فرماندهان نیروی هوایی و پدافند هوایی ارتش:

آمریکایی‌ها و اروپایی‌ها حق هیچ‌گونه شرط‌گذاری ندارند/ ایران هنگامی به تعهدات برجامی بازخواهد گشت که آمریکا همه تحریم‌ها را لغو کند

جمعی از فرماندهان نیروی هوایی و پدافند هوایی ارتش جمهوری اسلامی در سالروز بیعت تاریخی همافران با امام خمینی(ره) در ۱۹ بهمن ۱۳۵۷ با رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار کردند.


///

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و پردیس در مجلس:

طرح شفافیت آرا مظلوم است/ کوتاهی در عدم تصویب طرح شفافیت دفاع از فساد است/ کار مجلس امنیتی و چریکی نیست

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و پردیس در مجلس گفت: شفافیت آرا باید در همه ابعاد گسترده باشد و مظلوم واقع شده است.


///

وزیر اقتصاد و امور دارایی:

جلسات با مجمع تشخیص پیرامون FATF ادامه دارد/ تصمیم ما برای عرضه سهام دو باشگاه پرسپولیس و استقلال جدی است/ باید بازار آمادگی داشته باشد

وزیر اقتصاد و امور دارایی در مورد ورود پرسپولیس و استقلال به بورس گفت: در صورت فراهم شدن شرایط آماده عرضه ایم، باید بازار آمادگی داشته باشد.


///

یک نماینده مجلس یازدهم:

در طرح شفافیت آرا نمایندگان در رودربایستی وزرا قرار می‌گیرند!/ امیدواریم طرح سریع‌تر تصویب شود

یک نماینده مجلس یازدهم گفت: درخواست ما از نمایندگان محترم این است که هرچه سریعتر در این قصه تصمیم گیری کنند. توقع ما این بود که کار را در این منزل به نتیجه رسانده باشیم.


///

رئیس بنیاد امید ایرانیان:

نباید به نهاد شوراها به عنوان سکوی پرش نگاه کرد

رئیس بنیاد امید ایرانیان با تاکید بر اینکه نباید به نهاد شوراها به عنوان سکوی پرش نگاه کرد، گفت: در دوره مدیریت شهری فعلی اقدامات ارزنده‌ای در بخش های مختلف صورت گرفته است.


///

ذوالفقاری رییس ستاد امنیت انتخابات کشور شد

وزیر کشور در حکمی حسین ذوالفقاری معاون امنیتی و انتظامی وزارت کشور را با حفظ سمت به عنوان رییس ستاد امنیت انتخابات کشور در امر برگزاری انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری، ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا و میاندوره مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی منصوب کرد.


///

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی:

دشمنان هیچ کمکی نخواهند کرد و هیچ فشاری کم نمی‌کنند

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: : ما فشارها را خودمان باید از بین ببریم، دشمنان هیچ کمکی نخواهند کرد و هیچ فشاری کم نمی‌کنند، ما باید زمین را تغییر دهیم و با همین اقداماتی که انجام می‌دهیم پیش برویم، کار کنیم و تلاش کنیم تا کشور آباد شود.


///

فعال سیاسی اصلاح طلب:

ذوالنوری تحریم‌ها را بردارد من خودم دست او را می‌بوسم/ ظاهرا اصولگرایان دلشان برای پرونده‌های شورای امنیت تنگ شده است/ موضوع برجام ربطی به اصلاح طلب و اصولگرا ندارد

یک فعال سیاسی اصلاح طلب گفت: مذاکره ربطی به اصولگرا و اصلاح طلب ندارد الان هم ما صبر استراتژیک کردیم که ترامپ برود تا بتوانیم مثل سابق وارد گفتگو شویم.


///

رئیس جمهور در مراسم افتتاح طرحهای وزارت جهاد کشاورزی و تجلیل از کشاورزان نمونه:

4 میلیون و 300 هزار نفر امروز در بخش کشاورزی مشغول هستند/ افتتاح 954 هکتار گلخانه طی یک روز افتخارآفرین است/ امروز برای 12 هزار نفر اشتغال ایجاد شد

رئیس جمهور با قدردانی از همه کشاورزان کشور بویژه کشاورزان نمونه تاکید کرد که کشاورزان با کار و تلاش شبانه روزی خود خودکفایی، استقلال کشور و امنیت غذایی مردم را تامین می کنند و ما همه قدردان زحمات آنان هستیم.


///

از سوی رییس قوه قضاییه؛

بخشنامه تشکیل ستاد پیشگیری و رسیدگی به جرایم و تخلفات انتخاباتی ابلاغ شد

بخشنامه تشکیل ستاد پیشگیری و رسیدگی به جرایم و تخلفات انتخاباتی از سوی رییس قوه قضاییه، ابلاغ شد.


///

در جلسه ستاد هماهنگی اقتصادی دولت مطرح شد؛

دکتر روحانی: اصلاحیه لایحه بودجه در اولین فرصت به مجلس ارائه می‌شود/ انتظار رئیس جمهور از مجلس برای تسریع در بررسی و تصویب اصلاحیه لایحه بودجه 1400

دویست و دومین جلسه ستاد هماهنگی اقتصادی دولت، روز یکشنبه به بررسی نحوه اقدام دولت در رابطه با لایحه بودجه 1400 که از سوی مجلس شورای اسلامی به دولت عودت داده شده است، اختصاص یافت.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز