اخبار مهم امروز گروه سیاسی برنا

۱۳۹۹/۱۲/۱۱ - ۲۱:۰۷:۳۴
کد خبر: ۱۱۴۵۴۹۰
اخبار مهم امروز گروه سیاسی برنا
خبر، مصاحبه و گزارش‌های پر بازدید گروه سیاسی را هر روز در ساعت 20 در خبرگزاری برنا بخوانید.

به گزارش برنا؛ اخبار پر بازدید گروه سیاسی خبرگزاری برنا را بخوانید:

معاون اول رییس جمهور:

دشمنان تلاش می کنند تا جوانان کشور نسبت به آینده مایوس و بدبین شوند/ مهمترین مسئله چگونگی احیای امید و بازسازی اعتماد است

سی و نهمین جلسه شورای عالی جوانان صبح امروز(دوشنبه) به ریاست معاون اول رییس جمهور برگزار شد.


///

یک فعال سیاسی اصلاح طلب:

رقابت بین اصولگرا با اصولگرا برای مردم جذاب نیست/ مواضع کاندیداها هنوز شفاف نیست

یک فعال سیاسی اصلاح طلب گفت: انتخابات به سبک مجلس و اصولگرا با اصولگرا برای مردم جذابیت ندارد و مشارکت مطلوب نمی کنند


///

درباره رفتار غلط در شورای حکام؛

ظریف به اروپا و آمریکا هشدار داد

وزیر امور خارجه کشور گفت: اروپایی‌ها حرکت غلطی را با حمایت از آمریکا در شورای حکام شروع کرده اند، فکر می‌کنیم این حرکت باعث بهم ریخته شدن شرایط خواهد شد.


///

یک چهره سیاسی اصولگرا:

مشارکت در انتخابات ۵۵ درصدی خواهد بود/ قالیباف نگفته در انتخابات شرکت نمی‌کند/ اگر رئیسی نیاید اجماع پیچیده‌تر می‌شود/ قالیباف فقط در صورت حضور رییسی انصراف می‌دهد

یک چهره سیاسی اصولگرا عنوان کرد: قالیباف نگفته است که در انتخابات شرکت نمی کند یکی از نزدیکان او اعلام کرده است در صورت شرکت رییسی، قالیباف شرکت نخواهد کرد.


///

نماینده مردم رزن در مجلس:

تعدد قوانین مالیاتی باعث فرار مالیاتی شده است/ در حوزه مالیات ۸۰۰ عنوان قانون داریم/ هیئت رییسه برنامه اصلاح قانون امور مالیاتی را کلید بزند

در حوزه مالیات ۸۰۰ عنوان قانون داریم و با تعدد قوانین مواجهیم و باید اصلاح شود و این موضوع برعهده مجلس بوده زیرا تعدد قانون باعث فرار مالیاتی شده است.


///

نماینده مردم صومعه سرا در مجلس:

ستاد اجرایی فرمان امام و استان قدس مالیات خود را شفاف سازی کنند/ به بخشی از مالیات‌ها اعتقادی ندارم

نماینده مردم صومعه سرا در مجلس گفت: ستاد اجرایی فرمان امام و استان قدس بهتر برای اینکه مردم در جریان قرار بگیرند مالیات خود را شفاف سازی کنند.


///

وزیر کشور:

مشکلی در تامین اقلام مورد نیاز شب عید نخواهیم داشت

وزیر کشور گفت: بر اساس گزارش دستگاه‌های متولی، اقلام مورد نیاز مردم در ایام عید ذخیره‌سازی شده و در این زمینه مشکلی نخواهیم داشت.‌


///

سخنگوی کمیسیون اصل ۹۰ مجلس:

مصوبه مجلس درباره پروتکل الحاقی در حال اجرا است

سخنگوی کمیسیون اصل ۹۰ مجلس گفت: رییس سازمان انرژی اتمی با اشاره به برخی تصمیمات جلسات شورای عالی امنیت ملی و تاکید بر اجرای قانون اقدام راهبردی بیان کرد که سازمان خود را ملزم به اجرای قانون می‌داند و مصوبه مجلس در حال اجرا است.


///

رییس کل بانک مرکزی:

فرآیند پرداخت تسهیلات به زلزله زدگان سی سخت به زودی آغاز می شود/ ۷۵ هزار میلیارد تومان تسهیلات بابت مساعدت به آسیب دیدگان کرونا درنظر گرفته شد

رییس کل بانک مرکزی با اشاره به عملکرد بانکها گفت: از افتخارات نظام بانکی کشور در کنار حمایت از جهش تولید، پشتیبانی از هموطنان روستایی از طریق بهسازی و نوسازی واحدهای مسکونی آنها و نیز پرداخت سریع تسهیلات در جریان حوادث سیل و زلزله و همچنین توانمند سازی مددجویان تحت نظر سازمانهای حمایتی است.


///

برگزاری چهارمین دور رایزنی‌های سیاسی ایران و اتریش

چهارمین دور رایزنی‌های سیاسی ایران و اتریش روز دوشنبه ۱۱ اسفند ۱۳۹۹ به صورت مجازی با حضور «سید عباس عراقچی» معاون سیاسی وزارت امور خارجه کشورمان و «پیتر لااونسکی» قائم مقام وزارت امور اروپایی و بین الملل اتریش برگزار شد.


///

زمان بندی و جزئیات ثبت نام داوطلبان انتخابات اعلام شد

ستاد انتخابات کشور در اطلاعیه شماره شش خود زمان بندی و جزئیات ثبت نام الکترونیک و حضوری داوطلبان ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر را اعلام کرد.


///

نماینده مردم گرمی در مجلس:

موافق صحبت‌های پیرهادی نبودم که رسانه‌ای شود/ ممکن است از گزینه‌ای خارج از نمایندگان حمایت کنیم/ پس از بودجه شاهد شور انتخاباتی در مجلس خواهیم بود

نماینده مردم گرمی در مجلس گفت: موافق صحبت های پیرهادی نبودم که رسانه ای شود، اکنون که به صورت سه شیفت درگیر لایحه بودجه هستیم حاشیه سازی برای قالیباف درست نیست.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز