کاندیدای انتخابات ۱۴۰۰:

دولت پاسخگو می‌تواند اعتماد مردم را بازآفرینی کند/ وضعیت کشور در تراز جمهوری اسلامی نیست/ نام دولت من ، دولت پاسخگو‌ است

۱۴۰۰/۰۲/۲۰ - ۱۵:۱۱:۲۶
کد خبر: ۱۱۷۷۱۸۳
دولت پاسخگو می‌تواند اعتماد مردم را بازآفرینی کند/ وضعیت کشور در تراز جمهوری اسلامی نیست/ نام دولت من ، دولت پاسخگو‌ است
یک کاندیدای انتخابات ۱۴۰۰ گفت: من با شعار شفافیت، عدالت و بهبود معیشت کاندیدا خواهم شد و نام دولت من ، دولت پاسخگو‌ است.

به گزارش خبرنگار سیاسی برنا ، محمود صادقی در نشست خبری خود در انجمن اسلامی معلمین اظهار کرد: موسم انتخابات فرصتی است که در آن می توان با مروری بر دستاوردهای گذشته چشم انداز آینده کشور را ترسیم کرد و نامزدهای انتخابات هم با ارائه برنامه نظر رای دهندگان را جلب می کنند. 

او‌ افزود: وضعیت کشور امروز مطلوب و در تراز جمهوری اسلامی نیست و گویای ناتوانی از درک پویایی جامعه و مطالباتی ملت است. وضعیت امروز بازتاب های ناخوشایند متعددی در جامعه به بار آورده است که نا امیدی جامعه و نخبگان کشور از جمله آنهاست و شاهد خیل کلان بیکاران دانش آموخته هستیم و ناچارا این افراد به جاهایی پناه می برند که ما آنها را دشمن می خوانیم.

محمود صادقی تاکید کرد: توسعه فراگیر و کارآمد در شرایط فعلی اصلاحات و بازنگری در شیوه حاکمیت است، هیچ یک از ارکان مختلف در قوای کشور در قبال مسئولیت هایی که دارند خود را پاسخگو نمی دانند و در قبال این حجم از بحران هرکس مسئولیت را به عهده دیگری واگذار می کند.

نماینده سابق مجلس ادامه داد: در چنین شرایطی که دولت پاسخگو که به عهد با مردم پایبند است می تواند به بازآفرینی اعتماد مردم کمک کند و با قدرت حاصل از آن بر مشکلات فائق آید، دولت پاسخگو می تواند با بسیج امکانات کشور در جهت بهبود وضع زندگی مردم تلاش کند و با شفافیت لازم ساختار و عملکرد خود را شفاف کند و با تاباندن نور بر روند اداره کشور با اژدهای هفت سر فساد مبارزه کند و قدرت دولت را احیا کند. 

صادقی تاکید کرد: دولت پاسخگو می تواند با پاسخگویی خود سایر قوا را وادار به پاسخگویی کند و با تعاملی سازنده همه قوا را همسو و هماهنگ سازد. من با شعار شفافیت، عدالت و بهبود معیشت کاندیدا خواهم شد و نام دولت من، دولت پاسخگو‌ است. 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز