نامزد انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰:

آنکه می‌تواند آفتاب را بیرون بیاورد شمس یعنی شمس الدین حسینی است/ احساس کردم مردم باید گزینه یک مدیر اقتصادی و اقتصاد دان را داشته باشند

۱۴۰۰/۰۲/۲۵ - ۰۹:۱۳:۲۱
کد خبر: ۱۱۷۸۹۷۹
یک کاندیدای انتخابات 1400 اظهار کرد:به عنوان دانش آموخته اقتصاد احساس کردم این شانس و گزینه باید جلوی روی مردم باشد که یک مدیر اقتصادی و اقتصاددان را به عنوان مسئول اجرایی کشور انتخاب کنند.

به گزارش برنا، شمس الدین حسینی، نامزد انتخابات ریاست جمهوری، در جمع خبرنگاران گفت: حتما جمهوری اسلامی ایران دستاوردهای فراوانی داشته اما کاستی های فراوانی نیز وجود دارد که چشمگیرترین آنها در اقتصاد است.

او افزود: به عنوان دانش آموخته اقتصاد احساس کردم این شانس و گزینه باید جلوی روی مردم باشد که یک مدیر اقتصادی و اقتصاددان را به عنوان مسئول اجرایی کشور انتخاب کنند.

حسینی تصریح کرد: مقامات سیاسی و سیاسیون که اغلب فاقد دانش و تجربه لازم در عرصه اقتصاد هستند. من آماده ام به عنوان یک سرباز در خدمت مردم کشورم باشم و برخی مشکلات را اصلاح کنم.

او ادامه داد: طی 10 سال گذشته شاهد هیچگونه رشد اقتصادی نبودیم. ما هر سال کشور را با بدهی بیشتر اداره می کنیم، سرعت گردش نقدینگی به کمتر از 1 رسیده است و درآمد سرانه ملی از 7 هزار و 400 میلیارد تومان به کمتر از 4 میلیون و 900 هزار تومان رسیده است و سفره مردم روز به روز در حال کوچک شدن است.

حسینی اظهار کرد: هدف اصلی من اصلاح روندهایی چون کندی رشد اقتصادی، اصلاح نابرابری توزیع درآمد، اصلاح نقدینگی و اصلاح نظام تامین مالی است.

او گفت: در کنار تکمیل برنامه هایی چون هدفمند کردن یارانه ها و تامین مالی مسکن مهر مردم ایران بایستی در ثروت و درآمد ایران سهیم باشند بنابراین به دنبال این هستیم که صنعت نفت را از ملی شدن به مردمی شدن تبدیل کنم تا مردم سهامدار آن باشند.

حسینی در پایان گفت: آنکه می‌تواند آفتاب را بیرون بیاورد شمس یعنی شمس الدین حسینی است./

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز