نماینده مردم محلات در مجلس یازدهم:

کسانی که وعده دروغ بدهند حتما مردم دست رد به سینه آنها می‌زنند/ برخی فرق ریال و تومان را نمی‌دانند

۱۴۰۰/۰۳/۰۹ - ۰۹:۱۸:۴۸
کد خبر: ۱۱۸۵۷۱۱
نماینده مردم محلات در مجلس یازدهم گفت: یک دوم کسانی که در اجرا بودند، در دلسرد کردن مردم نقش بارز دارند، شورای نگهبان باید آن‌ها محاکمه کند چون آنها به آرمان های مای کشور خیانت می کنند.

حجت‌الاسلام علیرضا سلیمی، نماینده مردم محلات در مجلس یازدهم، در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری برنا درباره وعده های کاندیداها گفت: مردم آگاه هستند و دقیق مسائل را رصد می‌کنند. مردم ظرفیت های کشور و توانایی‌ها را می‌دانند و مسئولینی که تصور می‌کنند می توانند مردم را فریب بدهند اشتباه می کنند، کسانی که وعده دروغ بدهند حتما مردم دست رد به سینه آنها می‌زنند. یک دوم کسانی که در اجرا بودند، در دلسرد کردن مردم نقش بارز دارند، شورای نگهبان باید آن‌ها محاکمه کند چون آنها به آرمان های ملی کشور خیانت می کنند.

او ادامه داد: برخی از وعده‌ها برای جذب رای است و بخشی از آنها قابل اجرا نیستند چون یا از بودجه سر در نمی آورند و یا اعداد و ارقام و ریال و تومان را تشخیص نمی‌دهند. 

سلیمی با بیان اینکه کاندیداها به صورت ملموس برنامه هایشان را در اختیار مردم بگذارند، تصریح کرد: زمان کلی‌گویی و شعار دادن گذشته است، برای وعده‌هایی همچون گشایش معیشتی مردم، از بین بردن بیکاری یا رونق بورس باید به تفصیل توضیح داده شود که با چه ابزاری و چگونه و منابع آن را از کجا می خواهند تامین کنند، این منبع چقدر است و چقدر موجب نقدینگی می شود.

سلیمی با اشاره به صحبت‌های یک نماینده مجلس مبنی بر اینکه "پرشوری انتخابات به انتخاب نادرست می‌انجامد" عنوان کرد: ما چنین چیزی را تایید نمی کنیم، انتخابات پرشور آبرو و ضامن امنیت کشور است و باید به رای مردم احترام گذاشت. من فکر می کنم به هر کیفیت بعضی از مسائل باید دقیق تر بیان شود، پرشور شدن انتخابات باعث مایوس شدن دشمن و اولویت اول برای همه ما است.

گفتنی است؛ عبدالرضا مصری، نایب رئیس مجلس ایران، اخیرا گفته بود: "پرشور" بودن انتخابات به خودی خود اهمیت ندارد و می‌تواند به انتخاب "نادرست" منجر شود.

مصری در گفتگوی تلویزیونی گفت: "حاصل این پرشوری‌ها چه می‌شود؟ انتخاب نادرست. که ذهن ما می‌رود به سمت شور انتخابات، نه هدف انتخابات."

نظر شما