مهرعلیزاده:

زیاد بین مردم می روم و با مشکلات آنها آشنا هستم

۱۴۰۰/۰۳/۱۳ - ۲۱:۲۷:۵۷
کد خبر: ۱۱۸۸۴۰۰
زیاد بین مردم می روم و با مشکلات آنها آشنا هستم
نامزد ریاست جمهوری با تاکید بر اینکه نگران عمل به وعده هایم نیستم گفت: کسی که حقوق خوانده یا کسی که مسائل فرهنگی را می‌داند یا در عمران و نظامی‌گری کار کرده باشد، همه کارهای اجرایی را بلد نیست ولی من بر کارهای اجرایی اشراف دارم. زیاد بین مردم می روم و با مشکلات آنها آشنا هستم

به گزارش برنا، محسن مهرعلیزاده عصر پنجشنبه در گفت وگویی تلویزیونی اظهار کرد: من کاملا از بار سنگین ریاست جمهوری مطلعم، ۴۲ سال کار کرده‌ام و از کارهای کلان جمهوری اسلامی اطلاع دارم.

 

وی افزود: پس از اینکه به واسطه قانون بازنشستگی از استانداری اصفهان جدا شدم، طی دو سال گذشته برنامه‌ریزی‌های کیفی و کمی زیادی داشتم.

این نامزد ریاست جمهوری خاطرنشان کرد: به نظر من اگر رییس جمهور فردی مسلط بر قانون و اجرا باشد به هیچ وجه نباید و نمی‌تواند بگوید اختیارات کم بود.

مهرعلیزاده یادآور شد: کسی که حقوق خوانده یا کسی که مسائل فرهنگی را می‌داند یا در عمران و نظامی‌گری کار کرده باشد، من نگران عمل به وعده هایم نیستم چون خودم را بر کارها مشرف می دانم. نگرانی، مشکل اساسی مردم شده و زندگی آنها را به هم ریخته است. من زیاد بین مردم می روم و با مشکلات مردم آشنا هستم.

وی با بیان اینکه درصد کمی از مشکلات کشور را ناشی از تحریم‌ها می دانم، بیان کرد: تحریم‌ها تنها کند کننده کار هستند ولی مانع کار نیستند آنچه مانع کار است بروکراسی‌ها و قوم‌گرایی‌ها است.

نامزد سیزدهمین دروه ریاست جمهوری با تاکید بر اینکه مشی دولت من اصلاح طلبی است، عنوان کرد: هر کسی بخواهد با دلسوزی برای حل مشکلات مردم بیاید می تواند در دولت من که تعداد سازمان هایش کمتر از الان است مشغول شود.

مهرعلیزاده درباره عملکرد روسای جمهور پیش از خود گفت: روسای جمهور ما همه زحمت کشیده‌اند ولی بعضا بلد نبودند کار کنند. اقتصاد بیمار امروز ما ناشی از نداشتن برنامه دقیق و صحیح اقتصادی است و من صد درصد اعتقاد دارم که می توان برنامه‌ اقتصادِ اجتماعی آلمان را در ایران پیاده کرد.

وی اظهار کرد: بدون تعارف عرض می کنم اگر مردم بزرگ و شریف ایران به انتخاب صحیح دست بزنند، می توانند زندگی شرافتمندانه شایسته ایرانی را ایجاد کنند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز