جزئیات جدید از کشتی اسرائیلی که مورد هدف قرار گرفته بود

۱۴۰۰/۰۴/۱۳ - ۰۸:۰۷:۰۵
کد خبر: ۱۲۰۱۶۳۸
جزئیات جدید از کشتی اسرائیلی که مورد هدف قرار گرفته بود
طبق خبرهای به دست آمده سرنشینان کشتی اسراییلی نیستند؛ این کشتی یک کشتی اسراییلی و متعلق به یک تاجر اسراییلی است که پرچم پاناما بر فراز آن قرار داشت.

به گزارش برنا به نقل از العالم،فارس صرفندی گفت: طبق روایت اسراییلی ها، این کشتی با پرچم پاناما، به طور کامل و یا به صورت جزیی متعلق به یکی از تاجران اسراییلی است اما ملوانان کشتی اسراییلی نیستند.

خبرنگار العالم افزود: تا این لحظه سرویس اطلاعات اسراییلی ها در حال بررسی این حادثه است. و با خدمه کشتی برای کسب اطلاعات دقیق از این امر در ارتباط هستند. و به نظر می رسد که این کشتی اسراییلی عازم خلیج فارس بوده است و در یک بندر اماراتی لنگر خواهد انداخت. تمام اینها تا این لحظه فقط حدس و گمان است و هیچ اظهارات رسمی در این خصوص مطرح نشده است.

صرفندی توضیح داد که اینک سخن از آن می رود که این حادثه عمدی و یا غیرعمد بوده است. یکی از روزنامه نگاران اسراییلی لحظاتی پیش در کانال خود در تلگرام نوشت: این حمله به نظر می رسد پیامی به اسراییلی ها باشد مبنی بر آنکه آنها قادرند ما را در دریا نیز دنبال کنند. از این رو این حادثه به نظرم تصادفی نیست بلکه اقدامی عمدی بوده است. آنچه که رخ داد پیامی برای رژیم اسراییلی بوده است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز