یک چهره سیاسی اصولگرا:

احمدی نژاد به نظر هیچ کس اهمیت نمی‌داد/ با نظرخواهی رییسی از مردم، دولتی مردمی تشکیل می‌شود

۱۴۰۰/۰۴/۱۹ - ۰۵:۵۶:۵۲
کد خبر: ۱۲۰۳۶۹۶
احمدی نژاد به نظر هیچ کس اهمیت نمی‌داد/ با نظرخواهی رییسی از مردم، دولتی مردمی تشکیل می‌شود
یک چهره سیاسی اصولگرا اظهار کرد: آقای احمدی نژاد اهمیتی به نظرات دیگران نمی داد در غیر این صورت همه کارشناسان را از اطراف خود نمی راند.

«حمیدرضا ترقی»، چهره سیاسی اصولگرا، در گفت و گو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری برنا در رابطه با  نقد برخی به رییس جمهور منتخب در مورد نظرخواهی برای انتخاب مدیران گفت: کسانی که این مسائل را مطرح می کنند یا مخالف مشورت دادن مردم در مسائل هستند یا صرفا می خواهند مشورت با مردم اختصاصی شود.

او‌ افزود: اگر با مشارکت دادن مردم و استفاده از نظرات مردم موافق نیستند طبیعتا دلیلی ندارد این شیوه را تخریب یا انتقاد کنند. وقتی همه مردم نظر می دهند دست مشورت گیرنده از پیشنهادات مختلف و متفاوت پر می‌شود ثانیا هیچ محدودیت و انحصاری برای کسی بوجود نیامده است.

ترقی با اشاره به اینکه برخی نوع نظرخواهی رییسی را سبک احمدی نژاد می دانند گفت: آقای احمدی نژاد اهمیتی به نظرات دیگران نمی داد در غیر این صورت همه کارشناسان را از اطراف خود نمی راند. اتفاقا این توجه به نظر مردم است، برخی بهانه گیری های بی جهتی، برای اینکه هیچ حرف منطقی در برابر این شیوه مدیریت ندارند، انجام می دهند.

این چهره اصولگرا در پایان عنوان کرد: مدیریت مشارکتی در جامعه مدیریتی علمی است و در همه دستگاه های اجرایی که به شیوه مدیریت مشارکتی عمل می کنند مدیر بدنه جامعه را در تصمیم گیری های مدیریتی مشارکت می دهد و به جامعه نقش می‌دهد و این مدل، موفقی است. وقتی انتقاد می کنید که چرا بخشی از جامعه در انتخابات شرکت نکردند در تناسب برای انتخاب یارگیری با استفاده از نظر عموم مردم یاران خود را انتخاب می کنید در نتیجه نقدهای انجام شده مشکلات از بین می رود و دولت به دولتی مردمی تبدیل می شود. 7

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز