عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس با اشاره به نشست منافقین:

مراتب اعتراض خودمان را به این رفتار غیردیپلماتیک اعلام کردیم/ به کشورهای اروپایی اجازه دخالت در امور ایران را نمی‌دهیم/ اجازه نمی‌دهیم کشوری میزبان جریان‌های خونریز باشد

۱۴۰۰/۰۴/۲۲ - ۲۳:۳۹:۳۶
کد خبر: ۱۲۰۶۱۴۵
مراتب اعتراض خودمان را به این رفتار غیردیپلماتیک اعلام کردیم/ به کشورهای اروپایی اجازه دخالت در امور ایران را نمی‌دهیم/ اجازه نمی‌دهیم کشوری میزبان جریان‌های خونریز باشد
عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: ما مراتب اعتراض خودمان را به این رفتار غیردیپلماتیک و غیر متعارف ابلاغ کردیم و حتما هم اجازه نمی دهیم برخی دولت های اروپایی در امور کشورمان مداخله کنند.

«حسین نوش آبادی»، عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس، در گفت و گو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری برنا در خصوص نشست منافقین و حضور یانس یانسا، نخست‌وزیر اسلونی، در این نشست اظهار کرد: این نشست به پیشنهاد برخی کشورهای اروپایی و با حمایت برخی سردمداران قبلی آمریکا برگزار شد که یک عده از منافقین جانی و کوردلی که پرونده رفتارهای خشونت بار و سوابق جنایتکارانه آنها بر ملت ایران مشخص است را به بهانه کمک و پشتیبانی و انبار کردن مسیر فعالیت های آنها، جمع کردند.

نماینده مردم ورامین، پیشوا و قرچک در مجلس شورای اسلامی افزود: بزرگترین اشتباه را الان برخی کشورهای اروپایی و برخی سران آمریکا از جمله پامپئو که البته دیگر موقعیتی در آمریکا ندارند انجام می دهند که نشان دهنده استیصال و درماندگی آنها است. باعث تاسف است که آمریکا با علم به اینکه منافقین منفورترین آدم ها در ذهن و فکر مردم ایران هستند و در خاطره ملت ایران به عنوان جانیان و کسانی که دستشان به خون ده ها هزار نفر از زنان و مردان و کودکان این کشور آلوده است، می آیند و دایه حمایت از جریانات مردمی را می کنند.

نوش آبادی خاطرنشان کرد: خودشان هم می دانند که این گروهک تروریستی هیچ جایگاهی در ایران و ملت ایران ندارد و خاطره ملت ایران از این گروهک با جنایت، قتل و خونریزی همراه است و این را همه می دانند. خود منافقین می دانند که جایگاهی ندارند و هم اطلاع دارند که جایگاهشان در ایران صفر است و هم کشورهای اروپایی این را می دانند، منتها چند صباحی می خواهند به یکدیگر امید بدهند. منافقین برای ماندن و بقای خود و برای گرفتن پول و چند روز زندگی کردن در اروپا با گزارش و ادعاهای غلط خود به برخی از کشورهای اروپایی و سران خون ریز و آمریکایی که دستشان به خون هزاران نفر آلوده است، آنها را فریب می دهند تا چند صباحی با پول و حمایت آنها بتوانند روی پای خود بایستند.

او متذکر شد: کشورهای اروپایی با خیال خام و آشفتگی کسی را ندارند در کشور که بخواهند به آن تکیه کنند و یک گروهک تروریستی مانده است که در دنیا دربدر هستند. در عراق بودند که اخراج شدند و الان در اروپا آشیانه درست کردند. خود آنهایی هم که الان درون آن تشکیلات تروریستی هستند به ماهیت کثیفشان پی بردند ولی جرات نمی کنند جدا شوند، اگر بخواهند از آن گروهک جدا شوند کشته می شوند و به قتل می رسند.

نماینده مردم در مجلس یازدهم ادامه داد: بنابراین این رفتار نه رفتار سیاسی است و نه قابل تحمل است. جمع کردن یک عده انسان مخالف و بی هویت دور هم این ارزش را ندارد و از نظر سیاسی، جایگاهی هم بین ملت ایران قطعا ندارند و فراموش شده هستند.

او تصریح کرد: ما مراتب اعتراض خودمان را به این رفتار غیردیپلماتیک و غیر متعارف ابلاغ کردیم و حتما هم اجازه نمی دهیم برخی دولت های اروپایی در امور کشورمان مداخله کنند. کشور ما مستقل، مقتدر و بزرگ است. ما مواضع خود را قاطعانه اعلام کردیم و هر کشوری که بخواهد به منافقین پناه بدهد و هر کشوری بخواهد منافقین را احیاء کند با ملت ایران می خواهد مقابله کند و با ملت ایران سرجنگ دارد. ما اجازه نمی دهیم کشوری میزبان جریانات خونریز باشد. 7

نظر شما