در پی تصمیم اتحادیه اروپا در خصوص ایران شکل گرفت؛

خشم اسرائیل از مراسم تحلیف رئیسی

۱۴۰۰/۰۵/۱۲ - ۰۸:۳۳:۰۷
کد خبر: ۱۲۱۵۰۸۱
خشم اسرائیل از مراسم تحلیف رئیسی
تصمیم اتحادیه اروپا برای فرستادن «انریکه مورا» دبیرکل سرویس اقدام خارجی اتحادیه اروپا به ایران برای شرکت در مراسم روز پنجشنبه ۱۴ مردادماه تحلیف ریاست‌جمهوری آیت‌الله «سیدابراهیم رئیسی» رئیس‌جمهور منتخب ایران، خشم صهیونیست‌ها را برانگیخت.

به گزارش برنا، بنا بر گزارش وبگاه «العربی الجدید»، در پی انتشار اخباری در خصوص حضور دبیرکل سرویس اقدام خارجی اتحادیه اروپا در مراسم تحلیف ریاست‌جمهوری آیت‌الله رئیسی، وزارت خارجه رژیم صهیونیستی روز گذشته (دوشنبه) با انتشار بیانیه‌ای خواستار عدم حضور مورا در مراسم تحلیف رئیس‌جمهور جدید ایران شد.

وزارت خارجه رژیم صهیونیستی با صدور بیانیه‌ای، تصمیم اتحادیه اروپا برای فرستادن نماینده به مراسم تحلیف رئیس‌جمهور منتخب ایران را «گیج‌کننده و یک قضاوت و داوری ضعیف» خواند.

وزارت خارجه رژیم صهیونیستی با تکرار اتهام‌زنی روزهای اخیر درباره نقش ایران در حمله به کشتی مرسر استریت مدعی شد: «مشارکت نماینده اتحادیه اروپا در این مراسم چند روز پس از آن صورت می‌گیرد که ایران دو غیرنظامی را که یکی از آن‌ها از کشورهای عضو اتحادیه اروپا بوده، در یک اقدام تروریستی علیه یک کشتی غیرنظامی کشته است».

اتهام‌زنی رژیم صهیونیستی و برخی کشورهای غربی از جمله آمریکا و انگلیس به ایران در خصوص حمله به کشتی مرسر استریت در شرایطی است که «سعید خطیب زاده» سخنگوی وزارت خارجه جمهوری اسلامی ایران  با رد این اتهامات هشدار داده‌ که ایران به هرگونه ماجراجویی ضدایرانی پاسخی فوری و قاطع می‌دهد.

وی افزود: آن‌ها که درباره حملات تروریستی مکرر به کشتی‌های ایرانی سکوت کرده بودند، حالا بی‌پایه و اساس به ایران اتهام‌زنی می‌کنند. 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز