با حمایت آمریکا صورت گرفت؛

داعش و منافقین متحد شدند/ برگزاری آموزش مشترک در مانز و بوندستیل

۱۳۹۷/۰۳/۲۵ - ۰۵:۴۰:۰۴
کد خبر: ۷۱۷۹۸۰
داعش و منافقین متحد شدند/ برگزاری آموزش مشترک در مانز و بوندستیل
گروهک تروریستی منافقین با گروه تروریستی تکفیری داعش برای انجام عملیات خرابکارانه در عراق و سوریه متحد شدند.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، سازمان راهبردی کالچر آمریکا در گزارشی که روز پنجشنبه در رسانه های عراقی بازتاب یافت، نوشت: کشورهای عضو ناتو که مدعی مبارزه با تروریسم هستند، به گروههای تروریستی مثل منافقین این امکان را داده اند که پایگاه هایی برای خود در تعدادی از کشورها از جمله آلبانی، فرانسه و کوزوو ایجاد کنند. 

ناتو همچنین آلبانی را متقاعد کرده است که تعدادی از عناصر شکست خورده داعش در عراق و سوریه که خود را تسلیم نیروهای غربی کرده اند دراین کشور بپذیرد. 

آمریکا و ناتو همچنین به سازمان تروریستی منافقین برای ایجاد پایگاهی تحت محافظت شدید در آلبانی و در شهر مانز در نزدیکی تیرانا یاری رسانده اند. 

گزارش آورده است که بعید نیست عناصر مجاهدین خلق در جنگ علیه دولت های عراق و سوریه به داعش پیوسته باشند چرا که از نظر آنان داعش یک همپیمان طبیعی برای مبارزه با بغداد و دمشق به شمار می آید و دستگاه های اطلاعاتی غرب می دانند که میان داعش و مجاهدین خلق همپیمانی وجود دارد. 

آمریکا به آلبانی فشار آورده است که اجازه دهد عناصر این دو گروه تروریستی به هم ملحق شوند و گزارش ها نشان می دهد که تروریست های داعش و خانواده هایشان به ساختمان هایی در منطقه تیرانا که گروهک تروریستی منافقین در آن سکونت دارند، انتقال داده شده اند تا پس از آن به پایگاه مانز منتقل شوند. 

عناصر گروهک منافقین نیز آزادانه وارد کوزوو می شوند و حتی پایگاه دیگری در اردوگاه بوندستیل دارند که در اصل متعلق به ناتو است. 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز