نماینده مردم آمل در مجلس شورای اسلامی:

هیچ کسی نمی‌تواند در مدیریت وزیر ورزش و جوانان تردید کند/ دکتر سلطانی‌فر در حد اعتبار و توانی که داشته، عملکرد خوبی داشته است

۱۳۹۸/۰۲/۲۱ - ۰۵:۱۰:۱۱
کد خبر: ۸۴۴۰۷۱
هیچ کسی نمی‌تواند در مدیریت وزیر ورزش و جوانان تردید کند/ دکتر سلطانی‌فر در حد اعتبار و توانی که داشته، عملکرد خوبی داشته است
نماینده مردم آمل در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: وزیر ورزش و جوانان نسبت به اعتبارات و امکانات عملکرد بسیار خوبی داشته اند.

«عزت‌الله یوسفیان‌ملا»، عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری برنا در خصوص استیضاح وزیر ورزش و جوانان گفت: استیضاح، طرح سوال از وزرا، وظیفه و حق مسلم نمایندگان است و نمی‌توان آنها را منع کرد زیرا قانون اساسی این اختیار را به نمایندگان داده است.

وی با بیان اینکه ما باید امکانات و شرایط اقتصادی کشور را در نظر بگیریم، ادامه داد: سوال اینجاست که آیا وزیر ورزش و جوانان به حد کافی امکانات در دست داشته است یا نه؟ با توجه به امکاناتی که داشته می‌توانسته بیش از این کار کند یا نه؟ دلایل و شواهد نشان می‌دهد دکتر سلطانی‌فر در حد اعتبار و توانی که داشته، عملکرد خوبی داشته است.

دکتر سلطانی‌فر مدیر مجربی است

نماینده مردم آمل در مجلس شورای اسلامی افزود: دکتر سلطانی‌فر مدیر مجربی است و با توجه به سوابقی که دارند، وزیر قوی بوده و هیچ‌کسی نمی تواند در مدیریت ایشان تردید کند.

یوسفیان‌ملا بیان کرد: وزیر ورزش نسبت به اعتبارات و امکانات عملکرد بسیار خوبی داشتند. ایشان در بخش‌های مختلف ورزش انصافا بسیار خوب عمل کرده و حتی بیشتر از امکانات نیز کار کرده‌اند.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی افزود: عملکرد دکتر سلطانی‌فر به قدری خوب بوده که حتی در سایر بخش‌ها به جز ورزش نیز ورود پیدا کرده و هیچ‌کسی نمی‌تواند ادعا کند وزیر ورزش در جایی که باید حضور پیدا می کرد، حضور نداشته است.

هر جا که در کشور لازم باشد وزیر ورزش حضور پیدا می کند

وی گفت: هر جا که در کشور لازم بود وزیر ورزش حضور داشت. در سیل اخیر نیز سالن‌های ورزشی کشور را در چندین استان کشور مدیریت و هدایت کرد تا مردم از این سالن‌ها و امکانات استفاده کنند.

تعداد امضاکنندگان استیضاح وزیر ورزش زیاد نیست

یوسفیان‌ملا با اشاره به اینکه تعداد کسانی که طرح  استیضاح وزیر ورزش و جوانان را امضا کرده‌اند زیاد نیست، تاکید کرد: می‌توان با دو نشست و گفتگو نمایندگانی را که طرح استیضاح را امضا کرده‌اند، قانع کرد تا امضا خود را پس بگیرند. امیدوارم نمایندگان محترم از تصمیم خود منصرف شوند زیرا دکتر سلطانی‌فر از موفق‌ترین وزرای کابینه دکتر روحانی است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز