حسن لطفی:

وزیر ورزش‌وجوانان با وجود محدودیت‌ها، عملکرد خوبی داشته است/ سلطانی‌فر چه گناهی کرده است؟/ این استیضاح را امضا نمی‌کنم

۱۳۹۸/۰۳/۰۵ - ۱۱:۲۰:۴۰
کد خبر: ۸۴۹۸۰۳
وزیر ورزش‌وجوانان با وجود محدودیت‌ها، عملکرد خوبی داشته است/ سلطانی‌فر چه گناهی کرده است؟/ این استیضاح را امضا نمی‌کنم
حسن لطفی گفت: سلطانی فر با تمام محدودیت هایی که وجود داشته توانسته به خوبی مدیریت کند، در این شرایط کشور جایز نیست وزیر ورزش استیضاح شوند. من این استیضاح را امضا نکرده و نمی کنم.

«حسن لطفی» نماینده رزن در گفت و گو با خبرنگار سیاسی برنا در خصوص طرح استیضاح "وزیر ورزش و جوانان" گفت: تا زمانی که زیر ساخت های ورزش در کشور آماده نشود و کارهایی که در تمام دنیا در سیستم ورزشی آنها صورت می گیرد را در کشور پیاده نکرده ایم و هنوز برنامه ای برای مجموعه وزارت ورزش و جوانان نداریم، نمی توانیم انتظار داشته باشیم یک وزیر در این حوزه موفق باشد، با این زیر ساخت ها اگر 10 وزیرهم باشد نمی توانند همه انتظارات را برآورده کنند.

او ادامه داد: برای یک جوان بحث اشتغال، ازدواج، مسکن ،بیمه و ادامه زندگی اش مطرح است، مگر می شود تنها با اسم وزارت ورزش و جوانان کاری کرد؟ آیا  یک وزیر می تواند اشتغال برای همه جوانان ایجاد کند؟ می تواند ازدواج و مسکن را برای همه فراهم کند؟ این امکان ناپذیر است. حالا نمایندگان گیر دادند به وزارت ورزش، وزیر چه گناهی کرده است چکار می تواند برای اینها انجام دهد.

لطفی بیان کرد: ورزش در همه دنیا در دست بخش خصوصی است و نه تنها  از دولت پولی به ورزش داده نمی شود بلکه پولی از انها بابت مالیات و بیمه گرفته می شود. متاسفانه وارونه عمل می کنیم به جای اینکه حوزه ورزش را به سمتی ببریم که دنیا و کشورهای پیشرفته پیش می روند، آمده ایم این موضوع مهم را محدود به یک وزارت کرده ایم، مسلم است که یک وزیر نمی تواند.

نماینده مردم رزن در پایان افزود: سلطانی فر با همه محدودیت هایی که وجود داشته توانسته  به خوبی مدیریت  کند، در این شرایط کشور جایز نیست وزیر ورزش  استیضاح شوند، من این استیضاح را امضا نکرده و نمی کنم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز