آلمیدا:

مردم کشورهای سرمایه داری باید خواستار پایان یافتن تحریم‌ها علیه ایران شوند

۱۳۹۹/۰۱/۲۶ - ۱۹:۱۱:۵۲
کد خبر: ۹۸۸۵۴۵
مردم کشورهای سرمایه داری باید خواستار پایان یافتن  تحریم‌ها علیه  ایران شوند
آلبرتو آلمیدا نوشت:مردم کشورهای سرمایه داری باید خواستار پایان یافتن تمامی تحریم های اعلام شده علیه روسیه، چین، ایران، کوبا، ونزوئلا و سوریه شوند.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، تارنمای خبری برزیل پاپولار با درج مقاله ای به قلم   آلبرتو آلمیدا با عنوان «درسهای اجتماعی همبستگی کشورهای روسیه، چین و ایران با ایالات متحده آمریکا»  می نویسد: اعلام همبستگی بسیار کشورهای روسیه، چین و جمهوری اسلامی ایران با ایالات متحده و دیگر کشورها مانند انگلیس، فرانسه، ایتالیا، بلژیک و اسپانیا بعنوان محور مرگ آور سرمایه داری، در گام اول نشانگر تفوق اجتماعی کشورهای اعلام کننده همبستگی می باشد. چنین اقدامات همبستگی طبیعت لایه های اخلاقی نازل رهبران کشورهای اصلی سرمایه داری را بطور کامل آشکار می سازد، کشورهایی که هیچ موقع در اعمال تحریم علیه روسیه، چین و ایران تردید نکردند و علی رغم اعلام  این همبستگی، رهبران این کشورها با موضع سیاسی امپریالیستی کثیف خود این سه کشور را مورد هجمه نظامی و اقتصادی قرار داده اند. 

این نویسنده و تحلیلپر برزیلیایی در ادامه مقاله خود می نویسد: مردم آمریکا تحت سلطه پیچیده رسانه های موجود ذهنیت ساز قرار دارند و با سرسختی نسبت به از دست رفتن جان انسان های بیشماری برخورد می کنند. آمریکایی ها باید مخالفت سیاسی خود را ابراز داشته و اجازه ندهند که کاخ سفید به تهاجم سیستماتیک خود به مردم و کشورهایی که کمک های دوستانه ارزشمند خود را تقدیم می نمایند، ادامه دهند. مردم کشورهای سرمایه داری باید خواستار پایان یافتن تمامی تحریم های اعلام شده علیه روسیه، چین، ایران، کوبا، ونزوئلا و سوریه شوند.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز