وزیر اقتصاد دولت نهم و دهم خبر داد؛

ائتلاف وزیران دولت احمدی نژاد برای انتخاب رییس مجلس یازدهم

۱۳۹۹/۰۲/۱۲ - ۰۸:۱۲:۳۲
کد خبر: ۹۹۵۸۶۵
ائتلاف وزیران دولت احمدی نژاد برای انتخاب رییس مجلس یازدهم
سید شمس الدین حسینی از توافق وزیران و مدیران ارشد دولت احمدی نژاد (دولت های نهم و دهم) و نوعی ائتلاف برای انتخاب رییس مجلس یازدهم خبر داد و با توجه به ائتلاف پایداری ها و ائتلافی که برای شهردار اسبق تهران شکل گرفته بازار انتخاب رییس مجلس را بیش از پیش داغ می کند.

سید شمس الدین حسینی در مصاحبه با خبرنگار سیاسی خبرگزاری برنا به موضاعت مختلف مجلس یازدهم از جمله اولویت ها و برنامه ها پرداخت که اینجا می توانید متن کامل مصاحبه را بخوانید. 

با توجه به داغ شدن موضوع انتخاب رییس مجلس یازدهم از توافق و نوعی ائتلاف در بین وزیران و مدیران ارشد دولت نهم و دهم برای انتخاب رییس مجلس خبر داد و در این میان با اشاره به برخی گزینه های ریاست مجلس تاکید کرد کسی که برای این موضوع وارد میدان می شود باید حسن شهرت داشته باشد هرچند او معتقد است رییس مجلس رییس یک قوه نیست و فقط مسوول سخنگویی و اداره مجلس را برعهده دارد.

حسینی در این مصاحبه گفت: فرضمان بر این است که در بین مدیران ارشد دولت نهم و دهم حداقل در صحن رقابتی برای هیچ مسئولیتی صورت نگیرد. به ویژه در خصوص ریاست مجلس بین من و دیگر دوستانی که کاندیدا هستند یک بررسی توسط خودمان صورت بگیرد و آن کسی که مطمئن باشیم هم به لحاظ ویژگی‌ها و هم به لحاظ اقبال در بین منتخبین برای اداره مجلس موقعیت بهتری دارد او انتخاب شود و در داخل خودمان کمک کنیم به اینکه نظر دیگر نمایندگان را هم جلب کنیم.

او ادامه داد: ممکن است در یک مرحله‌ای رقابتی داشته باشیم ولی قطعا هنگام تصمیم‌گیری‌ها در صحن به صورت واحد ظاهر خواهیم شد و رقابتی در صحن یا موارد این چنینی نخواهیم داشت.

حسینی گفت: بین چند تن از دوستان تلاش خواهیم کرد یک نفر معرفی شود و دیگران از او حمایت کنیم . فعلا در خصوص هیچ‌کدام تصمیمی گرفته نشده اما مشورت‌هایی انجام شده است و روی این تفاهم داریم که از بین این سه یا چهار نفر که بیشتر سه نفر مطرح هستند، یک نفر به عنوان نماینده این جمع در فرآیند رایزنی ها و انتخاب مجلس معرفی شوند و دیگران هم حمایت کنند.

متن کامل مصاحبه را اینجا بخوانید.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز