رئیس فراکسیون اهل سنت مجلس:

سلطانی‌فر به همه رشته‌های ورزشی و قومیت‌ها نگاه یکسانی دارد/ استیضاح وزیر ورزش‌وجوانان به صلاح نیست

۱۳۹۸/۰۳/۰۵ - ۱۰:۳۵:۵۰
کد خبر: ۸۵۰۶۲۱
سلطانی‌فر به همه رشته‌های ورزشی و قومیت‌ها نگاه یکسانی دارد/ استیضاح وزیر ورزش‌وجوانان به صلاح نیست
نماینده مردم خاش و میرجاوه گفت: در حال حاضر کشور دارای مشکلات اقتصادی و سیاسی زیادی است که همه آنها آسیب های زیر ساختی دارند و باید با اتحاد و همبستگی به شناخت این آسیب ها پی برده و آنها را مورد ارزیابی قرار داده و برای حل آنها گام های موثری برداریم با استیضاح کسی، مشکلات حل نخواهد شد.

«علی کرد» نماینده مردم خاش و میرجاوه در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری برنا اظهار داشت: وزیر ورزش و جوانان در طول یک سال چهار بار به استان سیستان و بلوچستان سفر کرده و در توزیع و توجه به این منطقه عادلانه رفتار کرده است  که این نشان از رسیدگى سلطانى فر به ورزش مناطق محروم و دور افتاده و تکمیل پروژه هاى نیمه کاره دارد که  قابل توجه و تقدیر است.

وی ادامه داد: سیاست دکتر مسعود سلطانی‌فر در امور کارها همیشه سیاست عدالت محوری بوده و است. آقای سلطانی‌فر همیشه به تمام رشته‌های ورزشی و قومیت‌ها نگاه یکسان و ویژه‌ای دارند و سعی نموده در اجرای امورات از تمام قومیتها استفاده نمایند و توجه خاصی به بومی گرایی در مناطق داشته است.

رئیس فراکسیون اهل سنت مجلس ادامه داد : مشکلاتی که در حوزه جوانان وجود داشت اکنون با برنامه ریزی ها و اقدامات موثر وزیر ورزش و جوانان رو به بهبود است و  به طور حتم جامعه جوان کشور از دکتر سلطانی فر و معاونانشان حمایت خواهد کرد.

وی افزود : بکارگیری مدیران جوان و بومی در اداره امورات ورزش و جوانان کشور نشان از اطمینان و حمایت این وزیر به قشر جوان دارد.

نماینده مردم خاش و میرجاوه گفت: در آستانه رقابتهای المپیک که مهمترین رویداد ورزشی جهان  است استیضاح وزیری که برای ارتقا ورزش کشور تلاش می‌کند درست نیست.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز