افق کوروش، فراتر از یک فروشگاه زنجیره ای معمولی

۱۳۹۹/۱۱/۲۷ - ۱۰:۴۹:۴۳
کد خبر: ۱۱۳۷۵۲۷
افق کوروش، فراتر از یک فروشگاه زنجیره ای معمولی
شرکت فروشگاه های زنجیره ای افق کوروش به عنوان بزرگترین فروشگاه زنجیره ای کشور، جهت رفاه حال مشتریان خود اقدام به عرضه خدمات متنوعی کرده است.

به گزارش برنا، مجله اینترنتی افق کوروش:فروشگاه زنجیره ای افق کوروش تنها یک فروشگاه معمولی برای تأمین نیازهای روزمره زندگی نیست. فروشندگان و تولید کنندگانی که هر روزه کالاهای مورد نیاز فروشگاه را تأمین می کنند و یا پیک هایی که کالاها را درب خانه شما ارسال می نمایند، 2700 شعبه فعال در سرتاسر کشور و محله به محله شهروندان را اتلاف وقت و انرژی برای تهیه کالاهی مصرفی روزانه مورد نیاز خود بی نیاز کرده است. علاوه بر این با چند کلیک می توانید خرید غیر حضوری خود را از فروشگا های افق کوروش ثبت کنید و در کمترین زمان و به صورت رایگان خرید خود را تحویل بگیرید. همچنین با عضویت در باشگاه مشتریان افق کوروش و تعریف کارت خود این امکان را دارید که علاوه بر تخفیف های همیشگی 10 درصد تخفیف دائمی داشته باشید. به این ترتیب کمتر پرداخت و بیشتر خرید می کنید. به این ترتیب با خرید اینترنتی از خانه هم در وقت خود صرفه جویی می کنید و هم در قطع زنجیره کرونا نقشی اساسی خواهید داشت. بد نیست بدانید اولین خرید اینترنتی از افق کوروش 50 هزار تومان هم تخفیف برای شما دارد.

 

افق کوروش، از ایده تا عمل

اولین فروشگاه افق کوروش در روز 9 آذر سال 1392 بازگشایی شد. نخستین فروشگاه زنجیره ای تخفیف محور در ایران که با هدف ارائه کالاهای مصرفی با قیمتی مناسب ایجاد شد. این فروشگاه زیرمجموعه گروه صنعتی گلرنگ  بوده و با هدف تأسیس هزاران فروشگاه در هر محله از خیابان های شهرهای مختلف ایران  کار خود را آغاز نمود. تاکنون بیشتر از 2600 شعبه افق کوروش در شهرها و روستاهای مختلف ایران تأسیس شده است. چشم انداز متولیان این فروشگاه تأسیس 6 هزار فروشگاه در جای جای کشور است. خرید کالاهایی باکیفیت و قیمتی مناسب و همچنین امکان خرید غیرحضوری و تحویل کالا درب منزل از مهم ترین ویژگی های افق کوروش است که آن را نسبت به دیگران متمایز می کند. برای خرید کالا به صورت غیرحضوری و اطلاع از تخفیفات و جشنواره ها تنها لازم است از طریق وب سایت okcs.com خرید خود را ثبت نمایید.

مجله اینترنتی کوروش

علاوه بر تمام این مزایا فروشگاه های زنجیره ای افق کوروش یک مجله اینترنتی بی نظیر دارد. مجله ای پر از ایده های ناب و جذاب برای کسب و کار، رسپی های غذاهای خوشمزه و نکاتی برای سلامت ذهن و جسم شما. تیم محتوای کوروش با ترجمه جدیدترین و معتبرترین مقالات خارجی و انتشار آن ها در مجله سعی دارد تا هر اطلاعاتی که برای زندگی روزمره و بهترین بودن به آن نیاز دارید را به راحتی در اختیار شما قرار دهد. تنها لازم است از وب سایت افق کوروش وارد بخش بلاگ کوروش شوید و با دنیایی از مقالات شگفت انگیز آشنا شوید.

کوروش، مجله ای برای زندگی بهتر

شاید همیشه برای پیدا کردن مطالب معتبر در مورد موضوعات متنوع مجبور بودید از وب سایت های مختلفی، کمک بگیرید. اما مجله کوروش با فراهم کردن همه این موضوعات در قالب یک مجله اینترنتی، این نیاز را به طور یک جا برطرف می کند. در این مجله می توانید در مورد هر موضوعی مقاله بخوانید. ماهانه بیش از 100 مطلب جذاب در مجله کوروش به صورت روزانه منتشر می شود. این مقاله ها در حوزه های مختلف همگی از وب سایت های معتبر و شناخته شده خارجی ترجمه می شوند و با بالاترین کیفیت و روان ترین سبک نگارش در اختیار شما قرار می گیرند.

با مجله کوروش بهتر آشپزی کنید

اگر از پختن غذاهای تکراری خسته شده اید و یا دوست دارید فوت و فن های طرز تهیه انواع غذاهای فرنگی و ایرانی را به صورت دقیق و با دستورات امتحان شده یاد بگیرید، بهتر است نگاهی به سرویس آشپزی مجله کوروش بیندازید. در این قسمت رسپی هر غذایی که فکرش را می کنید ثبت شده است و همه رسپی ها با دقیق ترین فوت و فن ها از مشهورترین آشپزها و شف های دنیا منتشر می شوند.

با مطالب سبک زندگی مجله کوروش، همه چیز را تغیر دهید

در بخش سبک زندگی مجله کوروش می توانید مقالاتی جذاب در مورد ترفندهای خانه داری، نگهداری گل و گیاه، توسعه فردی، مد و فشن، مادر و کودک، همسرداری، جدیدترین ایده های دکوراسیون داخلی و پیشنهادات جذاب همراه با راهنمای برای سفر و گردشگری را مطالعه کنید. هر چیزی که برای بهتر شدن زندگی به آن نیاز دارید در این بخش از مجله وجود دارد. تنها لازم است موضوعات سرویس سبک زندگی مجله را هر روز مرور کنید!

با سرویس سلامت مجله کوروش علائم و درمان بیماری ها را شناسایی کنید

مهم نیست به دنبال علائم انواع بیماری و مشکلات جسمی و سلامتی هستید یا دوست دارید بهترین روش های از بین بردن لکه های پوستی را برای داشتن پوستی شفاف و بدون لک را بدانید. به هر حال در سرویس سلامت مجله کوروش همه آن چه که به دنبالش هستید، یک جا گردآوری شده است. کلیه آرشیو پر بار مقالات سلامت جسم و ذهن و زیبایی پوست و مو از معتبرترین و مشهورترین وب سایت های پزشکی و سلامت  رجمه می شوند. در برخی مواقع راه حل های جذابی برای درمان خانگی برخی از مشکلات و بیماری ها ارائه شده است که از مطالعه آن شگفت زده خواهید شد.

علاقه مندان به هنر و سینما این بخش مجله کوروش را از دست ندهند!

اگر دوست دارید با لیست جدیدترین سریال های ایرانی و خارجی آشنا شوید و یا خلاصه ای از جدیدترین فیلم ها را بخوانید، سرویس هنر و سینما مجله کوروش مختص شماست. برای مطالعه نقد و بررسی جدیدترین فیلم های ایران و جهان، خلاصه بهترین و پرببننده ترین مینی سریال ها و  سریال های روز ایران و جهان به قلم منتقدان مشهور سینما حتماً مقالات گروه هنر و سینمای مجله را مطالعه کنید.

سرویس کتاب و ادبیات

ما در سرویس کتاب و ادبیات مجله کوروش برای علاقمندان به کتب و آثار ادبی ایران و جهان فرصت مناسبی مهیا کرده ایم تا نقد و بررسی و خلاصه آثار ادبی مشهور را مطالعه کنند. علاوه بر این درباره بیوگرافی و زندگینامه مشهورترین نویسندگان ایرانی و خارجی مقالات جذاب و خواندنی با جزییات فراوان داریم که شاید هیچ جای دیگر نخوانده باشید. اگر هم به مطالعه کتاب های خودشناسی، رشد و توسعه فردی و کسب و کار و استارتاپ علاقمند هستند نقد و بررسی و خلاصه مشهورترین و جدیدترین کتب منتشر شده در این حوزه ها در سرویس کتاب و ادبیات مجله کوروش به طور منظم منتشر می شود.

در بخش علم و تکنولوژی مجله کوروش، به دنبال ایده های نو باشید

این بخش از مجله کوروش یکی از جذاب ترین قسمت های آن است. مقالاتی ترجمه شده در مورد کارآفرینی، کسب و کارهای موفق، کاربردی ترین نرم افزارها، هوش مصنوعی و خرده فروشی که همگی از منابع معتبر خارجی ترجمه می شوند و می توانند شما را به مسیر درست تری در کسب و کار و اهدافتان هدایت کنند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز