آشنایی با موقعیت مکانی پروژه آفتاب و مهتاب

۱۴۰۰/۰۷/۰۷ - ۱۳:۰۷:۱۰
کد خبر: ۱۲۴۰۰۷۴
آشنایی با موقعیت مکانی پروژه آفتاب و مهتاب
در این بخش، شما را با موقعیت مکانی پروژه آفتاب و مهتاب که یکی از بهترین پروژه های ساختمانی منطقه 22 تهران است، آشنا خواهیم کرد. جهت کسب اطلاعات تکمیلی در این خصوص تا پایان با ما همراه باشید.

به گزارش برنا، همواره خرید واحد های پیش فروش از پروژه های ساختمانی نیاز به داشتن اطلاعات کاملی در خصوص نحوه خرید، سند، موقعیت مکانی، شرایط پیش فروش، مشخصات ساختمان و ... دارد، در همین راستا در این بخش، شما را با موقعیت مکانی پروژه آفتاب و مهتاب که یکی از بهترین پروژه های ساختمانی منطقه 22 تهران است، آشنا خواهیم کرد. جهت کسب اطلاعات تکمیلی در این خصوص تا پایان با ما همراه باشید.

پروژه آفتاب و مهتاب چه پروژه ای است؟

پروژه آفتاب مهتاب با کاربری مسکونی _ تجاری، دو برج 25 طبقه ای می باشد که وضعیت کنونی آن در حال اجرا و ساخت بوده و هنوز تکمیل نشده است.

طبقات هر برج شامل 20 طبقه مسکونی؛ 1 طبقه لابی که در همکف قرار دارد و 4 طبقه منفی مربوط به مشاعات و پارکینگ ساختمان می باشد. هر طبقه از این دو برج دارای 14 واحد مسکونی است که در مجموع 273 واحد در هر برج برای ساکنان قابل سکونت خواهد بود.

برج های این پروژه که از معتبرترین و بهترین پروژه های منطقه برای سرمایه گذاری و سکونت محسوب می شود، با همکاری شرکت تهران آرا در حال تکمیل شدن است و به کارکنان شرکت ملی نفت تعلق دارد.

پروژه آفتاب و مهتاب در کجا واقع است؟

دو برج پروژه آفتاب و مهتاب، در بلوار کوهک  منطقه 22 تهران در حال ساخت می باشد. همچنین بلوار کوهک از بهترین و خوش آب و هواترین محله های منطقه 22 تهران است.

امکانات پروژه آفتاب و مهتاب چیست؟

واحدهای مسکونی_ تجاری پروژه آفتاب و مهتاب از طراحی پلان و نقشه مهندسی شده خوبی برخوردار هستند که متراژهای واحدهای آن برابر با 91، 94، 100، 104، 112، 117، 124، 140 و 145 است.

واحد های این دو برج بسته به متراژ و طراحی نقشه ، 2 تا 3 اتاق خواب،1 پارکینگ، 1 سرویس بهداشتی و سند تعاونی دارند که این ویژگی ها توانسته طیف معقولی از نیاز افراد و متراژ های پرفروش را تامین نماید.

انباری اختصاصی، سالن اجتماعات و سالن ورزشی از دیگر امکانات این پروژه ساختمانی می باشد.

پروژه آفتاب و مهتاب چه مشخصاتی دارد؟

از مشخصات بارز پروژه آفتاب مهتاب می توان به کاربری مسکونی و تجاری واحد های این پروژه اشاره کرد به طوری که هر یک از اعضای تعاونی هم امتیاز مسکونی و هم از امتیاز تجاری پروژه برخوردار بوده و در آن مشارکت دارند.

از سوی دیگر مشارکت هر یک از اعضای تعاونی در قدرالسهم تجاری پروژه آفتاب و مهتاب باعث افزایش ارزش سهام اعضا شده و می تواند برای سرمایه گذاران و سودآوری سرمایه آن ها بسیار مفید باشد. 

میزان پیشرفت پروژه آفتاب و مهتاب چقدر است؟

برج های 25 طبقه ای پروژه آفتاب و مهتاب در مرحله اجرای اسکلت فلزی قرار دارند.

این پروژه به دلیل داشتن شرکت سازنده بسیار معتبر، موقعیت مکانی بسیار مناسب، آب و هوای بسیار خوب، دسترسی راحت به دریاچه و پارک جنگلی چیتگر، داشتن قدرالسهم تجاری، نقشه و پلان زیبای هر واحد، دسترسی به واحدهای تجاری مجموعه، دسترسی راحت به ایستگاه مترو چیتگر، دسترسی راحت به راه های ارتباطی و مسیرهای اصلی به پایتخت و ... یک پروژه بسیار شاخص و درخور توجه می باشد.

آشنایی با موقعیت مکانی پروژه آفتاب و مهتاب

نحوه خرید و شرایط پرداخت واحدهای پروژه آفتاب و مهتاب چگونه است؟

سرمایه اولیه جهت خرید واحدهای پروژه افتاب و مهتاب حداقل 1 میلیارد و 500 میلیون تومان است، اقساط خرید هر واحد برابر با 5 میلیون می باشد که به صورت ماهانه باید توسط اعضا پرداخت شود.

در واقع خرید و فروش واحدهای پروژه افتاب و مهتاب به صورت امتیاز و واریزی می باشد که برای کلیه اعضا تعاونی، نقل و انتقال واحدها  در دفتر تعاونی شرکت نفت به صورت قطعی صورت می گیرد و دفترچه مالکیت صادر خواهد شد.

نظر شما