دانش ایرانی/ پرواز بر فراز ابرهای مجازی

۱۴۰۱/۰۶/۲۹ - ۲۰:۰۰:۵۰
کد خبر: ۱۳۷۹۶۱۰
دانش ایرانی/ پرواز بر فراز ابرهای مجازی
سامانه‌های پردازش ابری، به ارتقای خدمات و سرعت بخشی به امور کمک کرده‌اند و حال یک سامانه ایران‌ساخت به یاری امور بیمه‌ای آمده است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا؛ نادر آقازاده عضو هیات مدیره شرکت فناوران اطلاعات و ارتباطات ستاک با اشاره به این که سامانه ابری نیاز کشور را با اتکا به سرمایه داخلی برطرف کرده است، گفت: سامانه قدرتمند و یکپارچه جستجو، مقایسه و فروش آنلاین بیمه توسط شرکت دانش بنیان ستاک، تولید و ارائه شده است و کارگزاران حقیقی و حقوقی بیمه در سطح کشور می توانند با استفاده از این پلتفرم نسبت به اخذ مجوز کارگزاری برخط از بیمه مرکزی اقدام کنند.

فروش برخط

شرکت های بیمه همزمان با راه اندازی سیستم فروش آنلاین بیمه، درآمد و فروش کسب و کار خودشان را می توانند از طریق ستاک افزایش دهند. همچنین نمایندگان و بازاریان بیمه نیز می توانند با راه اندازی وب سایت فروش بیمه از مزایای این سامانه بهره مند شوند.

سامانه ستاک علاوه بر ارائه بستر کامل فروش آنلاین بیمه، فرصت بهره مندی هرچه بیشتر از مزیت های بازاریابی دیجیتال و شبکه های اجتماعی را فراهم می کند و مشتریان شما را قادر می سازد تا با جستجو، مقایسه و انتخاب بیمه نامه مناسب از نظر خدمات، پوشش ها و قیمت، راحتی خرید بیمه به صورت کاملا آنلاین را تجربه کنند.

اشتغال‌زایی

ستاک مورد تائید اداره فناوری اطلاعات بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران بوده و از آزمایشگاه امنیتی مورد تائید مرکز افتای ریاست جمهوری، گواهینامه تائیدیه امنیتی محصول دریافت کرده است.

این مدیر حوزه دانش بنیان توضیح داد: علاوه بر تسهیل در امور، طراحی سامانه ابری ستاک منجر به ایجاد ده ها فرصت شغلی شده و هزینه مجموعه های داخلی را به شدت کاهش داده است.  طراحی ستاک سبب شد تا دیگر شرکت ها به سمت خرید نرم افزار از خارج از کشور نرفته و صرفه جویی ارزی نیز رقم خورد.

انتهای پیام/

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز