اعلام برنامه‌های سی و دومین دوره جشنواره استانی تئاتر فارس

۱۴۰۰/۰۹/۰۳ - ۱۲:۱۶:۵۹
کد خبر: ۱۲۶۵۵۲۳
اعلام برنامه‌های سی و دومین دوره جشنواره استانی تئاتر فارس
برنامه‌های سی و دومین دوره جشنواره استانی تئاتر فارس اعلام شد.
به گزارش خبرنگار برنا از فارس، صابر سهرابی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس و دبیر سی و دومین جشنواره استانی تئاتر فارس با اشاره به برگزیده شدن 7 نمایش شهرستانی و 2 نمایش از شیراز در این دوره جشنواره و با نگرش به شکننده بودن وضعیت بیماری کرونا، گفت: این 9 نمایش در 3 روز از 4 تا 6 آذرماه جاری با پیروی از شیوه‌نامه‌های بهداشتی به ویژه کارت واکسن، ماسک و فاصله‌گذاری اجتماعی بدون تماشاچی و تنها با حضور داورها، همچون سال گذشته بر بستر فضای مجازی برگزار خواهد شد.
سهرابی ادامه داد: در این دوره جشنواره تماشاخانه‌های هنرشهر آفتاب، حافظ، استاد رحیم هودی، استاد مهدی فقیه و مجموعه تئاتر شهر شیراز پذیرای هنرمندان هنرهای نمایشی خواهند بود.
دبیر سی و دومین دوره جشنواره تئاتر استانی فارس افزود: نادر شهسواری، اتابک نادری و نادعلی شجاعی داوران این دوره جشنواره هستند که داوری آن‌ها، 7 آذرماه جاری ساعت 15 در آیین پایانی جشنواره، با حضور نمایندگان گروه‌های شرکت‌کننده در جشنواره، قادر آشنا، رییس مرکز هنرهای نمایشی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، مسئولین و مدیران فرهنگی استان اعلام خواهد شد.
گفتنی است افزون بر پخش زنده نمایش‌ها، نشست‌های نقد و بررسی نمایش‌ها نیز هر شب ساعت 20 از کافه کتاب اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس با حضور نوید جعفری، حمید نشاط در آپارات پخش خواهد شد.
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز