تلاش برای بهبود کیفیت هنرهای نمایشی

۱۳۹۸/۰۴/۱۲ - ۱۸:۲۵:۰۱
کد خبر: ۸۶۵۹۳۸
تلاش برای بهبود کیفیت هنرهای نمایشی
تمام تلاش مان را خواهیم کرد تا ضعف ها و کمبودهای موجود در حوزه هنرهای نمایشی، برطرف شود و نمایش فارس بتواند به جایگاه اصلی خود که همانا سربلندی در کشور دست یابد.
به گزارش خبرگزاری برنا از فارس؛ نشست هماهنگی جشنواره نمایش استان فارس، با حضور صابر سهرابی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس و جمعی از هنرمندان هنرهای نمایشی در سالن غزل تالار حافظ اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد.
صابر سهرابی در این نشست پس از شنیدن پیشنهادهای هنرمندان، گفت: بسیار جای خوشحالی است که هنرمندان برای مشارکت و برون رفت از مشکلات حوزه فعالیتی خود به این اندازه دیدگاه ها و پیشنهادهای سازنده ای را بیان می کنند.
سهرابی ادامه داد: هدف ما بهبود کیفیت نمایش در استان فارس است که در این راستا بنده با تمام توان در کنار شما خواهم بود و تمام توان و امکانات را به کار خواهیم گرفت تا هنرهای نمایشی از نظر کیفی بهبود یابد.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس افزود: تمام تلاش مان را خواهیم کرد تا ضعف ها و کمبودهای موجود در حوزه هنرهای نمایشی، برطرف شود و نمایش فارس بتواند به جایگاه اصلی خود که همانا سربلندی در کشور دست یابد.
وی خاطرنشان کرد: در راستای ارتقابخشی هنرهای نمایشی، رایزنی هایی را برای افزایش حداقل دو سالن دیگر به سالن های نمایش در حال انجام است.
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز