بازیگر سریال نون.خ:

سعید آقاخانی فرزند خلف سینماست

۱۳۹۹/۰۲/۲۴ - ۰۵:۵۹:۰۰
کد خبر: ۱۰۰۰۸۱۳
سعید آقاخانی فرزند خلف سینماست
حسین موسوی بازیگر مجموعه تلویزیونی «نون خ» در گفت‌وگویی از همکاری با سعید آقاخانی گفت و تأکید کرد که سعید آقاخانی فرزند خلف سینماست.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا، حسین موسوی متولد 1362 در شهرستان بیجار استان کردستان فعالیت حرفه‌ای خود را از سال 1383 در زادگاهش شروع کرده است. کارهای او از قبیل تاترها: «سنگرهای باران زده»، «خود کرده»، «نیمه شب نمناک»، «کاکتوس»، «پوچی پوچ خانم میرمازاد»، «مرد ناشناس ساعت یازده»، «شکار گرگ»، «نقطه ته خط»، «برزیلیا»، «اپراتور نوع چهارم»، «آواز ستارها»، اولین تجربه تلویزیون سریال «زمزمه‌های سکوت»، سریال« نون خ ۱،۲» است.

جناب موسوی از دوران کودکی‌تان بگوئید؟

دوران کودکی من هم مثل همه بچه‌های دهه‌ شصت به شیطنت، بازی‌های کودکی و نوستالوژیک آن زمان گذشت؛ هفت سنگ، تیله بازی و گل کوچیک...

خاطره‌ای از خرابکاری‌ها و شیطنت دوران کودکی‌تان دارید برای‌مان تعریف کنید؟

خاطره از خرابکاری دوران کودکی زیاد دارم. اما خاطره‌ای که هیچ‌وقت فراموش نمی‌کنم ریختن ماست در کفش دایی و زن دایی‌ام بود که مهمانی آمده بودند خانه‌ ما ولی من دوست نداشتم بروند. بعدا مشخص شد رنگ سفید روغنی بوده نه ماست...

تا چه اندازه فکر می‌کنید آدم طنازی هستید؟

فکر نکنم زیاد طنازی داشته باشم.

دل‌تان برای چه چیزی یا چه کسی تنگ شده است؟

برای پدرم که خیلی زود از دست دادم و این روزها بیشتر جای خالی او را احساس می‌کنم.

شما در حوزه‌ تئاتر فعالیت داشتید، چه اندازه به این هنر علاقه‌ دارید؟

تئاتر یکی از اولویت‌های مهم من هست و برای این علاقه زحمت زیادی کشیده‌ام. حتی به یاد دارم برای شرکت در ورک شاپ آقای حسن معجونی توی چادر می‌خوابیدم و چه شب‌هایی که باران می‌آمد و من از سرما تا صبح می‌لرزیدم.

اهل آشپزی هستید؟ چه غذایی را خیلی خوب درست می‌کنید؟

بله آشپزی‌ام خیلی خوب است و املت را عالی درست می‌کنم.

چه اندازه خودتان را در بازیگری موفق می‌دانید؟

اینکه چقدر بازیگر موفقی هستم را باید دوستانی بگویند که با من کار کرده‌اند و یا کارگردان‌هایی که افتخار همکاری با آنها را داشتم ولی خب علاقه‌ زیادی به بازیگری دارم و امکان ندارد تا رسیدن به هدفم کوتاه بیایم.

از کدام خصوصیت اخلاقی خودتان انتقاد دارید؟

اینکه متاسفانه در ایجاد ارتباط با بقیه کمی تدافعی برخورد و با دیگران دیر ارتباط برقرار می‌کنم اما وقتی هم که این رابطه شکل بگیرد خیلی خوب و قوی پیش می‌رود.

این روزها تشنه‌ ایفای چه نقشی هستید؟

نقش خاصی مد نظرم نیست اما خیلی دوست دارم کاراکتری که به من پیشنهاد می‌شود شخصیت یا تیپ باشد.

همکاری با آقای سعید آقاخانی چطور بود؟

همکاری با آقای آقاخانی بسیار لذت بخش و بی‌نظیر هست. از این بابت که هر لحظه مطلب جدیدی را از ایشان یاد می‌گرفتم و همیشه گفته‌ام ایشان بسیار باهوش و خوش ذوق هستند. به نظرم جناب آقاخانی فرزند خلف سینماست.

از شروع همکاری‌تان با  مجموعه «نون. خ» بگوئید.

شروع همکاری بنده با «نون. خ» به فصل اول این سریال برمی‌گردد. مطلع شدم جناب آقاخانی قصد دارند سریالی با محوریت کردها بسازند و از آنجایی که علاقه خاصی نسبت به ایشان و کارهایشان داشتم عزمم را جزم کردم تا بتوانم کنار این بزرگان باشم و از ایشان یاد بگیرم.

کار کردن در آن شرایط سخت چگونه بود؟

شرایط کار خیلی سخت بود چون نویسنده و کارگردان تاکید زیادی داشتند کار از فضای آپارتمان نشینی دور باشد و همین امر باعث شد شرایط کار ما خیلی سخت باشد و اکثر لوکیشن‌های ما در فضای باز و روستاهای دور افتاده اما بکر و زیبا تصویربرداری می‌‌شدند.

چقدر برای رسیدن به نقشی که ایفا کردید وقت گذاشتید؟

به نظر من شخصیت وحید آن‌طور که باید پرداخت نشده بود و خیلی جای کار داشت. ولی من خیلی این کاراکتر را دوست دارم چون به خصوصیات خودم نزدیک است.

بهترین پارتنری که در این سریال مقابل شما ایفای نقش کرد چه کسی بود؟

به نظر من همه کاراکترهای این مجموعه خیلی عالی بودند. اما نورالدین خانزاده واقعا منحصر به فرد بود.

بزرگترین ترس حسین موسوی چیست؟

بزرگترین ترس من در مورد آینده‌ کاری هست چون بازیگری امنیت شغلی ندارد، مخصوصا بازیگرانی که در حوزه تئاتر فعالیت می‌کنند.

از سختی‌های کارهای مناسبتی برای ما بگوئید؟

کارهای مناسبتی سختی‌های خودش را دارد. چون یکسری قواعد و چارچوب‌هایی وضع می‌شود که هیچ‌وقت نباید شکسته شوند و این امر شاید جایی دست و پا گیر باشد ولی محدودیت خلاقیت به همراه می‌آورد.

بازخورد مردم پس از سریال «نون. خ» چگونه بود؟

بازخورد فوق‌العاده‌ای داشت. با این مجموعه تلویزیونی خیلی ارتباط خوبی برقرار شد و خوشبختانه شخصیت وحید مقبول واقع شده بود و همیشه پیام‌های پرمهری دریافت می‌کردم.

اهل ورزش کردن هستید؟

بودم اما به خاطر شرایط کاری مدتی فاصله گرفتم ولی حتما دوباره ورزش را شروع می‌کنم. عاشق والیبال هستم و در پست پاسور بازی می‌کردم.

اهل کدام شهرستان هستید؟ آیا به زادگاه‌تان سفر می‌کنید؟

اهل شهرستان بیجار استان کردستان هستم و هیچ‌وقت زادگاهم را فراموش نخواهم کرد.

در آخر اگر صحبتی دارید بفرمائید؟

من از سال ۸۳ بازیگری را به صورت حرفه‌ای دنبال می‌کردم. جا دارد اول از خانواده‌ نازنین و خوبم که هیچ وقت محدودیتی برای من ایجاد نکردند و همیشه برای رشد و موفقیت من تلاش کردند و حامی من بودند تشکر کنم. بعد از جناب سعید آقاخانی نازنین که به بنده اعتماد کردند و تا روزی که در این حرفه باشم خودم را مدیون ایشان می‌دانم. جناب مصطفی تنابنده نازنین مشاور کارگردانی که به جرات می‌توانم بگویم دست راست جناب آقای آقاخانی بودند و اکثر بازیگران کرد از مرحله تست و انتخاب و تا پایان فصل دوم سریال «نون. خ» مدیون زحمات ایشان هستند. اکیپ کارگردانی به شدت حرفه‌ای و کار بلد بودند. تشکر از جناب مهدی فرجی، تهیه کننده محترم سریال که همیشه با صبر و حوصله در کنار مجموعه بودند و تشکر از تمامی کسانی که در این مجموعه حضور داشتند از بازیگران تا تمام عوامل تولید. و تشکر از شما که حوصله به خرج دادید و با بنده مصاحبه کردید. برای شما و همه‌ همکاران محترم‌تان آرزوی موفقیت دارم و خسته نباشید عرض می‌کنم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز