حامد بهداد در «آپولو ۱۳» ران هاوارد!

۱۳۹۹/۰۲/۲۴ - ۰۷:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۰۰۰۸۲۳
حامد بهداد در «آپولو ۱۳» ران هاوارد!
فیلم «آپولو 13» که به تازگی دوبله شده در شبکه اینترنتی نماوا منتشر خواهد شد.

به گزارش خبرنگار سرویس فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ فیلم «آپولو 13» به کارگردانی ران هاوارد و محصول سال 1995 سینمای آمریکا که در 9 رشته نامزد دریافت اسکار شده بود، به تازگی دوبله شده است. این فیلم که تام هنکس در آن ایفای نقش می‌کند، پس از پایان یافتن دوبله،  اکنون در مرحله میکس است و  به زودی آماده انتشار در سایت نماوا می‌شود. دوبله  این فیلم توسط انجمن گویندگان و سرپرستان گفتار فیلم با مدیریت امیرعباس پیام انجام شده است. همچنین حامد بهداد به عنوان یکی از اعضای افتخاری تیم دوبله در این پروژه حضور دارد. 

«آپولو 13» پیش‌تر دوبله نشده بود و این اتفاق برای اولین بار رخ داده و سینمادوستان می‌توانند نسخه دوبله شده این فیلم را در فضای مجازی تماشا کنند. 

در خلاصه داستان فیلم آمده است: جیم لاول، فضانورد ناسا که پیش از این در ماموریت آپولو 8 حضور داشته و با این فضاپیما به دور ماه چرخیده است، در آرزوی این است که روزی بتواند بر سطح ماه قدم بگذارد و خاک آنرا لمس کند. او به عنوان فضانورد ذخیره ماموریت آپولو 14 در نظر گرفته شده است ولی پس از چند ماه و تغییر برنامه‌های ناسا رییس او دیک اسلیتوناو را مطلع می‌سازد که باید با آپولو 13 به ماه سفر کرده و برای تحقیقات قدم بر سطح ماه بگذارند. به این ترتیب جیم لاول، کن متینگلی و فرد هیس برای ماموریت جدید انتخاب شده و آموزش آن‌ها آغاز می‌گردد. تنها چند روزی مانده به پرواز کن متینگلی، مهندس پرواز به علت سرخک از تیم حذف می‌گردد و جک سوییگرت، جایگزین او می‌شود. پس از پرتاب فضاپیما و خروج از جو زمین اتفاقات ناخوشایندی در موتورهای ساتورن 5 که وظیفه رساندن آپولو 13 را به خارج زمین برعهده دارد، به سرعت باعث اشکال در ماموریت آپولو 13 می‌شود و جان 3 فضانورد به خطر می‌افتد. مهندسان ناسا از زمین سعی می‌کنند به هر طریق ممکن اشکالات را رفع کرده و آن‌ها را سلامت به زمین بازگردانند ولی هر لحظه‌ای که می‌گذرد وضع بد و بدتر می‌شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز