از برنامه «دستخط»؛

آخرین گفت وگوی تلویزیونی فاطمه رهبر را ببنید

۱۳۹۹/۰۲/۲۶ - ۰۳:۵۷:۰۰
کد خبر: ۱۰۰۲۰۹۸
آخرین گفت وگوی تلویزیونی فاطمه رهبر را ببنید
آخرین گفتوگوی تلویزیونی مرحومه دکترفاطمه رهبر در برنامه دستخط جمعه 26 اردیبهشت ماه ساعت 16 از شبکه پنج سیما بازپخش می شود.

به گزارش سرویس فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ مرحومه دکتر فاطمه رهبر منتخب مردم تهران در مجلس یازدهم، سال گذشته 13 اردیبهشت ماه 98 مهمان برنامه دستخط بود که در این برنامه درباره شرایط  اقتصادی مردم، وضعیت فرهنگی کشور و...  با او گفت‌وگو شد. 

بنا بر این گزارش، در برنامه دستخط این هفته ،درباره شخصیت مرحومه فاطمه رهبر، جایگاه علمی، سوابق و فعالیت های وی با خانواده او ( دختر و پسر  ایشان) ،دکتر مرضیه وحید دستجردی و دکتر زهره الهیان گفت‌وگو شده است. 

مرحومه دکتر فاطمه رهبر منتخب مردم تهران در مجلس یازدهم بود و سابقه نمایندگی در مجالس هفتم، هشتم و نهم را هم در کارنامه خود داشت. او همچنین مدتی معاونت حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد امام خمینی (ره) را برعهده داشت.

گفتوگوی محمد حسین رنجبران با دکتر فاطمه رهبر جمعه  26 اردیبهشت ماه ساعت  16  از شبکه پنج سیما باز پخش می شود. 

"دستخط" که به گفتوگو های صریح با نخبگان سیاسی ،فرهنگی ، اقتصادی و اجتماعی می پردازد و با دکوری که المانی از یک کتاب است روی آنتن می رود .

برنامه "دستخط" کاری از گروه خانواده و کودک شبکه پنج سیما به تهیه کنندگی مریم حداد، اجرا، سردبیری و نویسندگی محمد حسین رنجبران، تدوین و کارگردانی هنری حمید رضا خوشبازان، مدیر تولید محمد رضا قنادان زاده و دستیاری عبدالرضا منزوی هر هفته جمعه ها ساعت 16  از شبکه پنج سیما پخش می شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز