تهیه‌کننده فیلم خبر داد؛

«بازیوو» با بازگشایی سینماها اکران نمی‌شود / اکران در پاییز

۱۳۹۹/۰۲/۳۱ - ۰۵:۵۹:۰۰
کد خبر: ۱۰۰۳۴۶۲
«بازیوو» با بازگشایی سینماها اکران نمی‌شود / اکران در پاییز
حدود سه ماه از تعطیلی سینماها به دلیل شیوع ویروس کرونا می‌گذرد و در این سه ماه که اکران نوروزی را نیز در پی داشت چند فیلم برای اکران در نظر گرفته شده بودند که طبیعتاً با تعطیلی طولانی مدت سینماها اکران این فیلم‌ها در هاله‌ای از ابهام قرار گرفت که فیلم سینمایی «بازیوو» به کارگردانی امیرحسین قهرایی و تهیه‌کنندگی سید غلامرضا موسوی یکی از همین فیلم‌ها است که طبق گفته تهیه‌کننده و کارگردانش در صورت بازگشایی سینماها در عید فطر تصمیمی برای اکران این فیلم ندارند.

سید غلامرضا موسوی تهیه‌کننده فیلم سینمایی «بازیوو» در گفت‌وگو با خبرنگار گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا، اظهار داشت: فیلم سینمایی «بازیوو» فیلمی است برای کودک و نوجوان که طبیعتاً در زمان بازگشایی مدارس باید اکران شود و با بازگشایی سینماها در عید فطر که چیزی به تعطیلی سینماها نمانده قطعاً تصمیم ما بر این است که «بازیوو» اکران نشود.

 

موسوی درباره زمان مدنظر برای اکران این فیلم سینمایی گفت: قطعاً با بازگشایی مدارس در مهر ماه و پاییز فیلم سینمایی «بازیوو» اکران خواهد شد.

همچنین امیرحسین قهرایی کارگردان این فیلم سینمایی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا، با اشاره به خسارت‌های بسیاری که تعطیلی سینماها به این فیلم وارد کرد، گفت: فیلم «بازیوو» واقعاً در شرایط شیوع کرونا و تعطیلی سینماها بسیار آسیب دید و بیش از هر چیز آقای غلامرضا موسوی و میثم معراجی به لحاظ مالی متضرر شدند. حدود 4 میلیارد تومان هزینه ساخت «بازیوو» بود که فکر می‌کنم در شرایط حاضر بعید است که بتوان به فروش بالایی امیدوار بود.

او درباره اکران آنلاین این فیلم سینمایی گفت: بعید می‌دانم اکران آنلاین بتواند خسارتی که به تولید‌کنندگان «بازیوو» وارد کرده را جبران کند و بهتر است با بازگشایی سینماها و مدارس در اولین فرصت این فیلم سینمایی اکران شود.

عوامل و مشخصات فیلم سینمایی «بازیوو» به شرح زیر است:

کارگردان: امیرحسین قهرایی

نویسنده: سلمان خورشیدی

تهیه‌کننده سیدغلامرضا موسوی

بازیگران: لیندا کیانی,  پژمان بازغی,  محمدرضا هدایتی,  برزو ارجمند,  سحر زکریا,  رضا شفیعی جم,  مجید افشاری,  فرانک جلیلی

خلاصه‌‌‌‌‌فیلم:

سرزمین بازی ها واقعی تر از چیزیه که تصور میکنین، شما در مقابل دروازه های بازیوو هستین. "ماپان" مخترع بازی ها و خالق سرزمین "بازیووو" برای نجات سرزمینش از چنگال "سیلوس" به دنبال پیدا کردن قهرمانی از میان بچه های زمین است. اما ژوبین پسر بچه دست و پا چلفتی بدترین انتخاب ممکن برای این کار است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز