تکلیف سریال "زیرخاکی" چیست؟ آیا نیمه کار تمام می‌شود!

۱۳۹۹/۰۲/۳۰ - ۲۳:۰۱:۰۰
کد خبر: ۱۰۰۴۴۹۸
تکلیف سریال زیرخاکی چیست؟ آیا نیمه کار تمام می‌شود!
به دلیل شیوع کرونا، تصویربرداری سریال "زیرخاکی" هم ناتمام به پایان رسیده است نوزدهمین و آخرین قسمت از سریال «زیرخاکی» امشب ۳۱ اردیبهشت از شبکه یک پخش خواهد شد.

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛سریال "زیرخاکی" که این شب‌ها به عنوان بهترین مجموعه تلویزیونی شب‌های ماه مبارک رمضان روی آنتن شبکه یک است، هم از آسیب‌های ویروس جدید در امان نماند.

در حالیکه بخشی از تصویربرداری این مجموعه تلویزیونی باقی مانده بود، به دلیل توقف تصویربرداری سریال‌ها ، کار این مجموعه نیز متوقف شد تا "زیرخاکی" هم نیمه‌تمام بماند.

باید دید سریال‌هایی که مانند "زیرخاکی" از این داستان متضرر شده‌اند آیا فکری برای پایان بندی داستان و جمع کردن قصه خواهند کرد یا "زیرخاکی" هم مانند "پایتخت" نیمه‌تمام کارش را به پایان می رساند.

نوزدهمین و آخرین قسمت از سریال «زیرخاکی»  امروز ۳۱ اردیبهشت از شبکه یک پخش خواهد شد.

این سریال به کارگردانی جلیل سامان و تهیه‌کنندگی رضا نصیری‌ نیا که شب های ماه مبارک رمضان روی آنتن می رود، داستان مردی به نام فریبرز را روایت می کند که به هوای پولدار شدن یک شبه، به دنبال یافتن عتیقه و آثار زیرخاکی است و در طی سریال ناخواسته درگیر ماجراهایی می شود.

پژمان جمشیدی، ژاله صامتی و هادی حجازی فر از بازیگران این مجموعه هستند. همچنین پنجشنبه اول خرداد حوالی ساعت ۲۲ پشت صحنه سریال «زیرخاکی» پخش می شود.

جمعه دوم خرداد نیز خلاصه قسمت های ۱۵ تا ۱۹ این سریال روی آنتن شبکه یک می رود. از روز سه شنبه ۶ خرداد هم مجموعه تلویزیونی «پرگار» به تهیه کنندگی امیر پوررحمانی و کارگردانی شهرام شاه حسینی از این شبکه به نمایش در می آید.

 

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز