۷ فیلم از اول تیر اکران می‌شوند/ اعضای خانواده می‌توانند کنار هم بنشینند

۱۳۹۹/۰۳/۲۴ - ۱۳:۳۵:۵۵
کد خبر: ۱۰۱۴۷۹۰
مسعود نجفی مدیر روابط عمومی سازمان سینمایی در بامداد روز شنبه ۲۴ خرداد در برنامه سینمایی «هفت» با اجرای محمدحسین لطیفی حضور پیدا کرد، درباره وضعیت بازگشایی مجدد سینماها و اکران فیلم‌ها گفت: از اول تیرماه قرار است سینماها با ضوابطی که ستاد ملی کرونا تایید کرده و با ۵۰ درصد ظرفیت بازگشایی شود. عمده این قوانین رعایت پروتکل های بهداشتی است که نحوه سانس بندی، نحوه ورود و خروج در ۱۵ بند تدوین شد.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛مسعود نجفی مدیر روابط عمومی سازمان سینمایی در بامداد روز شنبه ۲۴ خرداد در برنامه سینمایی «هفت» با اجرای محمدحسین لطیفی حضور پیدا کرد، درباره وضعیت بازگشایی مجدد سینماها و اکران فیلم‌ها گفت: از اول تیرماه قرار است سینماها با ضوابطی که ستاد ملی کرونا تایید کرده و با ۵۰ درصد ظرفیت بازگشایی شود. عمده این قوانین رعایت پروتکل های بهداشتی است که نحوه سانس بندی، نحوه ورود و خروج در ۱۵ بند تدوین شد.

 کسانی که اعضای یک خانواده هستند در کنار هم نشسته و سایر افراد با فاصله در سالن سینما به تماشای فیلم می‌نشینند. همچنین که در زمانی که افراد تصمیم به خرید بلیت دارند هم این محدودیت قرار داده شده است. سازوکارهای نظارتی و اجرایی توسط ادارات ارشاد در شهرها نیز انجام می‌شود.

از اول تیرماه، ۷ فیلم اکران می‌شود که شامل ۵ فیلمی است که از اسفند اکرانشان متوقف شد و ۲ فیلم جدیدی که قرار است به نمایش دربیایند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز