فرحناز منافی ظاهر؛

نقش اصلی سریال «پدرسالار» بودم!/ این روزها بیکارم !

۱۳۹۹/۰۴/۲۳ - ۱۴:۰۳:۴۸
کد خبر: ۱۰۲۸۷۳۶
نقش اصلی سریال «پدرسالار» بودم!/ این روزها بیکارم !
بازیگر سریال «پدر سالار» معتقد است :وضعیت نقش گرفتن و انتخاب بازیگر در سینمای امروز وضعیت به شدت وخیمی است، پیشتر بازیگران براساس اولویت، کیفیت و سابقه انتخاب می‌شدند اما امروز به راحتی با آوردن سرمایه می‌توان هر نقشی را خرید.

به گزارش گروه روی خط رسانه ها خبرگزاری برنا؛ بازیگر سریال «پدر سالار» معتقد است :وضعیت نقش گرفتن و انتخاب بازیگر در سینمای امروز وضعیت به شدت وخیمی است، پیشتر بازیگران براساس اولویت، کیفیت و سابقه انتخاب می‌شدند اما امروز به راحتی با آوردن سرمایه می‌توان هر نقشی را خرید. 

منافی ظاهر گفت :سینمای امروز به سمت انتخاب بازیگران سرمایه دار رفته است، بازیگرانی که یا خودشان پول دارند و یا می‌توانند برای فیلم اسپانسر جذب کنند، نکته ناراحت کننده آنجاست که این بازیگران معمولا بی استعداد هستند و اثر را نابود می‌کنند.

وی ادامه داد :اوضاع پیشکسوتان سینما وحشتناک است. هیچکس هوای این قشر را ندارد و اصلاً کسی نمی‌داند که این‌ها چه طور و در چه شرایطی زندگی می‌کنند. اصلا کسی فهمید در پنج ماه گذشته که همان نقش‌های کوچک هم به واسطه شیوع کرونا وجود نداشت بسیاری از بازیگران پیشکسوت به نان شبشان هم محتاج بودند، عجیب است که چرا هیچ نهادی از ما حمایت نمی کند.

 

صبا//

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز