در شبکه پنج و گروه اجتماعی؛

داستان عجیب زندگی بازیگر فیلم «شنای پروانه» در برنامه «شکلات تلخ»/ از شیشه پاک کردن تا بازیگری سینما/ همراه با متولی مهارت آموزی در کشور

۱۳۹۹/۰۵/۰۶ - ۰۹:۴۷:۰۱
کد خبر: ۱۰۳۵۲۲۱
داستان عجیب زندگی بازیگر فیلم «شنای پروانه» در برنامه «شکلات تلخ»/ از شیشه پاک کردن تا بازیگری سینما/  همراه با متولی مهارت آموزی در کشور
برنامه شکلات تلخ به تهیه‌کنندگی و کارگردانی مجتبی احمدی؛ از گروه اجتماعی شبکه 5 سیما روی آنتن می‌رود.

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛برنامه شکلات تلخ این هفته  با حضور دو کارشناس ، رییس سازمان فنی و حرفه ایی کشور به بحث مهارت آموزی کودکان کار می پردازد و محدودیت های آن را بررسی می کند.

مجتبی احمدی تهیه کننده برنامه شکلات تلخ گفت:این هفته در گپ و گفتی مفصل موضوع مهارت آموزی برای کودکان کار را بررسی می کنیم و در گفت و گو با نوجوانی که با تلاش به آرزوهایش در دنیای بازیگری رسیده است خواهیم پرداخت.

احمدی افزود:در برنامه «شکلات تلخ» و در ابتدای مسیر به دنبال متولیان زندگی این بچه ها بودیم با مسئولان مرتبط به بحث و مطالبه نشستیم و در هفته جاری بحث مهارت آموزی و بازگشت این بچه به لحاظ روحی و روانی به شرایط نرمال سرفصل برنامه بود که در گفت و گو با دکتر مداحی رییس خانه روانشناسان موضوع را پیگیری کردیم. در برنامه فردا داستان مدرسه کودکان کار اتباع و تحصیل آنها موضوع دیگر برنامه است و در ادامه شروعی خواهیم داشت بر گفت و گوی مفصل با رییس سازمان فنی حرفه ایی کشور که مشروح آن شنبه در بسته ی دیگری از شکلات تلخ ارائه خواهد شد.

برنامه «شکلات تلخ» شنبه و سه شنبه حوالی ۱۳/۳۰ و روزهای یکشنبه و چهارشنبه  بعد از اخبار بامدادی   روی آنتن شبکه 5 سیما می‌رود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز