با فیلم سینمایی «لیلی با من است»؛

پرویز پرستویی به تلویزیون می‌آید

۱۳۹۹/۰۵/۰۷ - ۰۳:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۰۳۵۴۲۱
شبکه آی‌فیلم پنجشنبه ۹ مرداد، فیلم سینمایی «لیلی با من است» را برای طرفدارانش در افغانستان و تاجیکستان به نمایش می‌گذارد.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا، کانال آی‌فیلم۲ که مدتی است پنجشنبه شب‌ها یک فیلمسینمایی ایرانی پخش می‌کند، این هفته «لیلی با من است» را در جدول پخش قرار داده است.

«لیلی با من است» به کارگردانی کمال تبریزی در سال ۱۳۷۴، یک کمدی جنگی درباره جنگ ایران و عراق است که برنده سیمرغ بلورین بهترین فیلمنامه از چهاردهمین جشنواره فیلم فجر شده است.

در خلاصه داستان آن آمده است: صادق مشکینی، فیلمبردار تلویزیون که از  جنگ می‌ترسد، برای اینکه بتواند وام بگیرد تا خانهٔ نیمه‌ساخته‌اش را تکمیل کند، باید برای فیلمبرداریِ یک فیلم مستند از اسرای بعثی عراقی به منطقه جنگی برود. صادق برای اینکه پایش به منطقه جنگی نرسد، حوادث عجیب‌و‌غریبی رقم می‌زند.

پرویز پرستویی، محمود عزیزی، شهره لرستانی، رحمان باقریان، مهدی فقیه، هدایت‌الله نوید، حسین معلومی و رحیم مهدی‌خانی بازیگران این فیلم بوده‌اند.

بنا بر این گزارش، بینندگان آی‌فیلم۲ می‌توانند «لیلی با من است» را  پنجشنبه ۹ مرداد ساعت ۱۶ به‌وقت تهران و کابل و ۱۶:۳۰ به‌وقت دوشنبه تاجیکستان تماشا کنند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز